Keiseren av Grønland Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Smålig å poste bilde av noen som mest sannsynlig ikke har penger til å tenke på klær i en slik tråd. For i denne tråden tar vi hensyn til menneskene på bildene. Og vi er i hvert fall ikke smålige. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 For meg er det samme f.. like ille begge deler Wow...... Wtf. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 For meg er det samme f.. like ille begge deler Wow...... Wtf. Var det noe du lurte på? 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg lurte ikke på noe nei... Jeg blir bare like overrasket hver gang norsk, bortskjemt ungdom viser et menneskesyn som ville passet rett inn i Tyskland på trettitallet. Hva er det egentlig som er så fryktelig i livet ditt som gjør at du velger å uttale deg på en så ekkel måte? Har moren din sluttet å synge natta-sang til deg? 3 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Men her er det altså en norsk ungdom (antar jeg) i 2012. Og ikke på 30-tallet. Dette er holdninger som eksisterer blant folket. Du kan ikke fulgt særlig godt med hvis det er første gang du hører slike holdninger, først i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg lurte ikke på noe nei... Jeg blir bare like overrasket hver gang norsk, bortskjemt ungdom viser et menneskesyn som ville passet rett inn i Tyskland på trettitallet. Hva er det egentlig som er så fryktelig i livet ditt som gjør at du velger å uttale deg på en så ekkel måte? Har moren din sluttet å synge natta-sang til deg? Er det ikke stil denne tråden handler om? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Når to stk diskuterer om det er sigøynere eller rumenere, og du kommer med utsagnet "For meg er det samme f.. like ille begge deler" - så går det ikke akkurat på stil. Nå håper jeg virkelig du begynner å 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 hva skal jeg ro for? Fordi jeg har andre meninger enn deg? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Men her er det altså en norsk ungdom (antar jeg) i 2012. Og ikke på 30-tallet. Dette er holdninger som eksisterer blant folket. Du kan ikke fulgt særlig godt med hvis det er første gang du hører slike holdninger, først i denne tråden. Selvfølgelig er det ikke første gang jeg opplever folk med en slik holdning, men det gjør da ikke saken noe bedre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 hva skal jeg ro for? Fordi jeg har andre meninger enn deg? Trodde bare du ordla deg feil og la merke til det nå. Trodde vel bare bedre om deg, my bad. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 hva skal jeg ro for? Fordi jeg har andre meninger enn deg? Trodde bare du ordla deg feil og la merke til det nå. Trodde vel bare bedre om deg, my bad. Hva mener du? Ordla meg feil ja. eller tenkte ikke så mye på hva jeg skrev. som jeg pleier 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hva mener du hva jeg mener? Er ikke det ganske tydelig da? Du sier "handler ikke denne tråden om stil da?" etter å ha komt med en kommentar om folkeslag. Så jeg tenkte at det du skrev kom feil ut og at du ville ro det i land nå. Men nei, jeg tok tydeligvis feil der. Men nå ble jeg plutselig usikker igjen, ettersom du nå sier at det kom feil ut. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har ikke noe imot noen folkeslag. Så er det klart Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hva mener du hva vi tror du mener hva han mener om slike utsagn? 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Moroklump du, Dramius. Endret 29. oktober 2012 av -drugiS- 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 For meg er det samme f.. like ille begge deler Da vet du fint lite om diverse folkeslag. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 dere tenker for mye.... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kanskje han mener at begge folkeslag kler seg like dårlig?... 2 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Jeg synes nordmenn kler seg dårlig, jeg. Endret 29. oktober 2012 av dobster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå