dag1234 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Menn i hunter boots Jeg bruker slike. Men i olivenfarge - ikke den gyselige rødfargen der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg har selv et par olivenfargede hunterstøvler, men de er forbeholdt fjellet og andre friluftsaktiviteter. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hipsterstilen, sossestilen, gangsterstilen, preppystilen, emostilen og når folk går som går med t-skjorter uten ett bilmerke/en referanse til bilkultur på. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hipsterstilen, sossestilen, gangsterstilen, preppystilen, emostilen og når folk går som går med t-skjorter uten ett bilmerke/en referanse til bilkultur på. Uten referanse til bilkultur? Det er griseharry og se folk med "BMW" beltespenne ol imo. 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Pffth snakker seff en sleek m-sport logo eller "livin the fast life in fast cars" på ryggen Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Hipsterstilen, sossestilen, gangsterstilen, preppystilen, emostilen og når folk går som går med t-skjorter uten ett bilmerke/en referanse til bilkultur på. Så med andre ord liker du ingenting sett bortsett fra t-skjorter som referer til noe relatert til biler? Endret 6. oktober 2012 av Honey Power Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Yes, treningsrelatert som under-armour/d-core/better bodies samt skjorte til formelle anledninger/fest går bra og men stortsett rett ja. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Det er alltid like morsom med folk som kjører rundt i vrak men går i klær med de "kuleste" bilrelaterte logoene. Det gjør det liksom enda mer harry, hvis det i det hele tatt er mulig, 8 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Er jo ironien som er koselig om man kjører rundt i et vrak, når det er sakt polerer jeg nok "vrakene" mine oftere enn du bytter cardigan. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hahahha dette var festlig lesing. Et polert vrak er et vrak, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Pffth bare en av bilene mine er halveis ett vrak, en er på stand-by i en garasje og den andre er nylig eu-godkjent, nypolert og i tipp topp stand, synes folk det er ett vrak fordi det er en eldgammel volvo spiller det uansett ikke noe rolle når jeg vrir om tenninga og hører putringa av den trause pieburg gasseren. @that feeling, beste i verden 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Lar folk seg fortsatt trolle av Primer4..? 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Lar folk seg fortsatt trolle av Primer4..? trolling?? Kanskje jeg ikke er så interessert i klær men jeg skriver aldri ting som er drøyere en hva jeg i allefall kan stå halveis bak. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Lar folk seg fortsatt trolle av Primer4..? Ramius troller. Primer har bare forvekslet MoV med forums.tunedtech.ca/ 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 For meg er folk som Primer4 eksotiske. 7 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Disse greiene her tar helt knekken på meg: 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Phat pants er jo så ekstremt snasent! </ironi> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå