Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Om klærne er hvite eller svarte har egentlig ikke så mye å si for meg. Stilen kan fortsatt se helt lik ut. Det kommer an på hva slags type klær du snakker om, og hvilke design-detaljer som preger plaggene. Når det gjelder scene og emo så mener jeg å si at klærne er akkurat samme type klær bortsett fra en liten fargevariasjon, og det er ikke nok til å kalle det to forskjellige stiler. Faktisk så synes jeg ikke det er forsvarlig å kalle emo for en egen stil heller, jeg bare liker å gjøre det fordi det er å gjøre litt narr av de som bruker dem, ved å båssette dem innenfor emo-båsen, som i mine øyne er negativt. Jeg vil egentlig kalle det en modernisert 80-talls populærmote. Med innslag av maksimalisme og keltisk/norrønt preg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hva i allverden er det som er norrønt med emo?! Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Emo'r liker jeg ikke å se..! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Emo'r liker jeg ikke å se..! +1 Helt jæævlig å se på.. Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva i allverden er det som er norrønt med emo?! Haha, hvem er det som påstår det? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva i allverden er det som er norrønt med emo?! Haha, hvem er det som påstår det? Faktisk så synes jeg ikke det er forsvarlig å kalle emo for en egen stil heller, jeg bare liker å gjøre det fordi det er å gjøre litt narr av de som bruker dem, ved å båssette dem innenfor emo-båsen, som i mine øyne er negativt. Jeg vil egentlig kalle det en modernisert 80-talls populærmote. Med innslag av maksimalisme og keltisk/norrønt preg. Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hva i allverden er det som er norrønt med emo?! Haha, hvem er det som påstår det? Faktisk så synes jeg ikke det er forsvarlig å kalle emo for en egen stil heller, jeg bare liker å gjøre det fordi det er å gjøre litt narr av de som bruker dem, ved å båssette dem innenfor emo-båsen, som i mine øyne er negativt. Jeg vil egentlig kalle det en modernisert 80-talls populærmote. Med innslag av maksimalisme og keltisk/norrønt preg. Takk :] Fortsett diskusjonen her. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Er det lov å reklamere for egen blogg på den måten? :O Jeg forstår ikke hvorfor eksamenstider betyr at man kan se ut som en dass når man er på lesesalen. Endret 1. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fordi man har sitte oppe hele natten å pugga.... Da årker man ikke jåle seg til klokka 7 om mårraen.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 90 % av eksamenskandidatene hadde på seg joggebukse under eksamen i dag. Det er ikke veldig verre å ha eksamen enn det er å være på forelesninger, så det er en merkelig trend. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er behagelig. Hvem bryr seg vel om hva man kler seg i når man sitter på en eksamen? Det viktigste er at det er behagelig og at man føler seg vel. Foreslår at vi lar det ligge da dette kan utarte seg til joggebuksediskusjon igjen, der blir vi aldri enige uansett. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bare lurer... Hva syns dere joggebuksehatere ser styggest ut av : 2 str. for stor jeans som er nede på knærne med splitta åpen, eller joggebukse? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 jo, jeg tror vi alle har blitt enige om at joggebukser er noe man kun skal bruke hjemme, samme som med pysjamas buksen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bare lurer... Hva syns dere joggebuksehatere ser styggest ut av : 2 str. for stor jeans som er nede på knærne med splitta åpen, eller joggebukse? Det første. Er da grenser for hvor mye man kan mislike joggebukser, men værre enn gangsterstil er det IKKE! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Joggebukse kan man bruke over alt! Hva faen er vits med joggebukse for og bruke kun hjemme? Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det lov å reklamere for egen blogg på den måten? :O Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det eneste jeg ikke liker å se er gansta-style og bimbo-style. Bimbo-style, var litt hjemmelaget, men dere skjønner sikkert hva det er. Fjortiser under en tykk skorpe av brunkrem og sminke. Det kaller jeg stygt... Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 2 str for store jeans er da hvertfall ment for å gå med ute. Joggebukse er til trening og hjemme. Men jeg hadde heller holdt meg inne, enn å gå ut med det nevnte. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 jo, jeg tror vi alle har blitt enige om at joggebukser er noe man kun skal bruke hjemme, samme som med pysjamas buksen. Ja fyfaen! Det ser så tåplig ut når noen går med pysjamas-bukse ute.. Man ser alltis den samme i tillegg; Björn Borg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå