boffeeen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Eiendomsmeglere. Kjipe dresser, selvfølgelig uten slips, og fantastisk stygge sko med lange, firkanta tupper. 3 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Haha, blir de kalt for chino wankers? Haha, UK i et nøtteskall, og ja det er chino wankers ja Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 hva er chinowankers? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Dette er en god beskrivelse av dem. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Dette er en god beskrivelse av dem. festlig. Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Uff, disse skoene er virkelig noe av det verste, nesten like lavmål som 90-tallets Buffalo-sko. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hva får en så deilig dame til å gå med noe så stygt?? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Godt mulig hun får penger for å bruke skoene? Uansett så ser det ut som noen stygge sko som kommer i fra Skoringen eller Økonomisko, og er for barn i alderen 8-12 år. Endret 3. oktober 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Phelge: Tåpelig logikk. Endret 3. oktober 2012 av boffeeen Lenke til kommentar
Populært innlegg Tremolo Skrevet 3. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2012 Hva får en så deilig dame til å gå med noe så stygt?? Hu går jo også med Aksel Hennie som ikke er direkte pent. 14 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg skjønner meg ikke på at alle syns tone damli liksom er så deilig. Skoene ser forøvrig ut som en blanding av rulleskøyter og Ecco-sko for barn. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg skjønner meg ikke på at alle syns tone damli liksom er så deilig. Skoene ser forøvrig ut som en blanding av rulleskøyter og Ecco-sko for barn. Enig. Hun har litt for spisse knær. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ikke misforstå meg, hun er pen, men jeg syns bare ikke hun er så ekstremt pen som alle skal ha det til. Hun er girl next door-pen... Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Takler ikke denne stilen. Vet ikke hva jeg skal kalle den. "Fuck mamma-stil" kanskje? Basert på at alle som går kledd sånn har den tankegangen. Tone-diskusjonen: Jo, hun er faktisk ekstremt heit. Hun er girl-next-door-heit, men det er ikke to motsetninger føler jeg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jo, hun er faktisk ekstremt heit. Øh... Ok? Så fint at du har bestemt hva jeg mener. Jeg syns ikke hun er så pen som alle skal ha det til. Er det virkelig så problematisk? Forresten, er det virkelig noen som sier "heit" lenger? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Øh... Ok? Så fint at du har bestemt hva jeg mener. Jeg syns ikke hun er så pen som alle skal ha det til. Er det virkelig så problematisk? Forresten, er det virkelig noen som sier "heit" lenger? Ja, tenkte du trengte litt hjelp til egne meninger. Jeg gjør mitt beste for å relansere heit. Jeg syntes det er mangel på norske låneord som beskriver skjønnhet. Dessuten var det gode tider da man sa heit. Det var vel omtrent samtidig som Ramius begynte å drikke, og platåsko i gull var kult. Du kan selvsagt beholde meningene dine. Dårlig ordvalg, Jeg ser poenget ditt. Hun er ikke perfekt, eller utenomjordisk pen, hun er bare akkurat så pen at du faktisk ville lagt merke til henne i mengden, samtidig som hun er ei jente du like gjerne kunne sett på den lokale Remaen. Jeg tror at det gjør at flere anser henne som oppnåelig, som igjen fører til at man liker henne enda bedre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg synes hun ser ganske vanlig ut. Pen, men som fkm sa, ikke så ekstremt pen som noen skal ha det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå