Muggkaare Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Superpraktisk da, om ikke annet. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Endret 9. september 2012 av logaritmemannen 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) not Endret 12. september 2012 av dobster Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ahaha, fy faen! Husker når noen av kompisene mine gikk med slike strikk på buksene (buksene var selvsagt fra bik-bok) Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ahaha, fy faen! Husker når noen av kompisene mine gikk med slike strikk på buksene (buksene var selvsagt fra bik-bok) Ser fortsatt mange tenåringer som går med strikk på buksen her hvor jeg bor. Det ser helt sløkket ut. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Strikk var ikke så mye en greie der jeg bodde, men snarere å stappe buksa ned i sokkene. Ser (så?) helt latterlig ut. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 haha fy faen, må være tidenes feteste tskjorte, noen ganger blir ting så stygt at det er fett! 3 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Den t-skjorta er rå! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 noen ganger blir ting så stygt at det er fett! Jeg har aldri forstått dette utrykket. Hvis jeg skulle endret det ville jeg heller sagt "noen ganger blir ting så stygt at det blir frastøtende". For meg gir det ingen mening at ting liksom skal bli kule når de er ekstra stygge. Hvis man mener det kan man jo bare ta på seg det styggeste man finner. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ser folket rett forbi den grelle paljettjakka!? 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg har aldri forstått dette utrykket. Hvis jeg skulle endret det ville jeg heller sagt "noen ganger blir ting så stygt at det blir frastøtende". For meg gir det ingen mening at ting liksom skal bli kule når de er ekstra stygge. Hvis man mener det kan man jo bare ta på seg det styggeste man finner. Det er vel riktigere å si at det blir så stygt/åpenbart teit at det er ironisk. Og det er jo ikke alltid negativt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Det er ikke nødvendigvis plagget/antrekket som blir kult, men det blir komisk. Man spiller på humor i stede for det estetisk pene. (Om dette gir noe mening annet enn i hodet mitt) 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Da er man klovn, ikke stilfull. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 En god dose selvironi er IMO sunt, han fyren har mer enn nok 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Selvironi =/= bra stil Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det er vel ingen som påstår det heller, den er jo postet i "Stilen du ikke liker å se". Selv om noen av oss syns det var morsomt så betyr vel ikke det mer enn at det var morsomt?! 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det er vel heler ingen som har påstått at den var stilfull. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det er påstått at det er rått og fett. Ting jeg synes er rått og fett er ting jeg liker å se. En rå stil er en stil jeg liker å se. Jeg kan faktisk ikke komme på et eksempel på en stil jeg vil kalle for rå eller fet, men som jeg ikke liker å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå