Keiseren av Grønland Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Militæret kan være kjempepositivt for enkelte (befalskolen regnes f.eks. som landets kanskje beste lederutdanning) men for de fleste er det bare tull. For all del, jeg tror ikke at man taper noe særlig på det, men jeg tror heller ikke de fleste vinner noe på det heller. Jeg syns det ikke høres ut som du har vært i militæret jeg. Kom deg dit. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Militæret kan være kjempepositivt for enkelte (befalskolen regnes f.eks. som landets kanskje beste lederutdanning) men for de fleste er det bare tull. For all del, jeg tror ikke at man taper noe særlig på det, men jeg tror heller ikke de fleste vinner noe på det heller. Jeg er enig med deg! Ramius , hørest ikke som om du har vært der selv, siden du ikke ser at det er bortkastet tid for de som ikke ønsker å et yrke innenfor forsvaret. Men helt klart nyttig for mammadalter som trenger miljøforandring, og sosialtrening 4 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Av mine venner kan militærfolka deles inn i to kategorier, grovt sett: De som satt på ræva og gjorde intet mot betaling i seks måneder etter rekrutten (type kokketjeneste der antallet kokker tilsvarte antall øvrige soldater, meningsløs papirsortering, etc.), og de som ble miljøskadet og ikke klarte å holde kjeft om militæret i årevis etterpå. Eneste jeg kommer på som så ut til å få noe ut av det var en fyr som tjenestegjorde som kystjeger. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 De som ble miljøskadet og ikke klarte å holde kjeft om militæret i årevis etterpå. Grusomt kjedelig å høre historier om militæret, unngår bevisst personer som har vært der minst et halvt år etter fullført tjeneste. Militæret er bra om du faktisk har planer om å gjøre noe vettugt, befalskolen feks. Hvis ikke er det bortkastet tid. Saboterte heldigvis min egen sesjon så slapp glatt unna, hadde aldri fått noe ut av å leke rundt der. 1 Lenke til kommentar
Axxaxa Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) « Endret 19. august 2012 av Axxaxa Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg vet ikke om jeg ville sett på "kjernen" av dette subforumet som hipstere akkurat. Så vidt jeg vet er ikke bespoke jakker, bukser og sko og kleskodeks et interessefelt hos den jevne hipster - men seff, bolerne vet nok mest om hvem som er hipster og ikke. Edit: og virkelig, skal man være en ekte mann, så skal man jaggu kunne kle seg anstendig også. Endret 19. august 2012 av Phelge 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Bespoke jakker, bukser og sko er ikke noe som er veldig utbredt på forumet, selv om det sikles etter. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Bespoke jakker, bukser og sko er ikke noe som er veldig utbredt på forumet, selv om det sikles etter. Det er det jeg mente. Vi sikler etter det, og jeg skrev da vitterlig interessefelt (altså at vi diskuterer det og hva som er bra med det) - ikke hyppig eid. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Moderatormelding Tråden er gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Folk som går med t-skjorte med random print, åpen denimskjorte og en mobiltaske hengende rundt halsen. Skjønner ikke greia. 4 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Buksene deres er for trange, er ikke plass til mobilen i lomma. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 T-skjorte og åpen denimskjorte har jeg ikke noe problem med, kan finne på å bruke det selv. Mobiltaske derimot er rimelig kjipt. Samme med manneveske, aner ikke hva det egentlige navnet er. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 satchel? Synes t-skjorte og åpen denimskjorte blir litt "hipster", men det er bedre enn mye annet. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Buksene deres er for trange, er ikke plass til mobilen i lomma. Kleint å gå med mobilen i lommen da. Det ødelegger testiklene dine også. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Bedre å ha den godt stuet inn i mursen ja Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) T-skjorte og åpen denimskjorte har jeg ikke noe problem med, kan finne på å bruke det selv. Mobiltaske derimot er rimelig kjipt. Samme med manneveske, aner ikke hva det egentlige navnet er. Tote, tenker jeg. Manneveske virker likevel mer presist. Endret 28. august 2012 av Matzerath Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ja, Tote var det. Havner definitivt inn i "liker ikke å se" kategorien for min del. Har også sett noen studenter i tjueåra som fyrer opp pipe etter forelesning. Litt hipster tendenser kan jeg overleve, men pipe, sixpence og briller uten glass. Der går grensa 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Hva er stek-stilen? Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Nei, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå