KKake Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Emo From Wikipedia, the free encyclopedia. This article is about the style of music. For other uses, see Emo (disambiguation). Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Klart det er en sjanger. Kjennetegn er hvordan de skader seg selv og hvor jævlig de har det i livet, add litt hyling og "screaming" vekslende med stemmen til David Seaman så har du Emo, helt forferdelig IMO, men dette er vel kraftig Off-Topic. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Klart det er en sjanger. Kjennetegn er hvordan de skader seg selv og hvor jævlig de har det i livet, add litt hyling og "screaming" vekslende med stemmen til David Seaman så har du Emo, helt forferdelig IMO, men dette er vel kraftig Off-Topic. Kjennetegn på musikken er at de skader seg selv? Det er vel som å si at kjennetegn på gangsterrap er at de skyter på hverandre...? Vil du vite hvordan emomusikk er så kan du høre på My Chemical Romance - Dead!, du kan sjekke ut Dashboard Confessional og Panic!/Fall Out Boy, osv. Jeg vet ikke om jeg kjenner igjen det du beskriver som emomusikk, selv om jeg kjenner igjen alle stereotypene. Jeg hører riktignok ikke på emomusikk så mye, selv om jeg likte førstealbumet til Panic!, så jeg skal ikke si noe med sikkerhet. Det kan også være noe med at jeg enten liker eller misliker musikk, mens du virker til å like, mislike eller hate musikk. Sånn sett stiller vi annerledes. Scene er for øvrig noe sånt noe: Litt mer fargerikt og lekent. Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ikke helt det samme, men ok. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Scene = lyse farger Emo = mørke farger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Irriterer meg at noen av jentene i klasse kaller Judas Priest ol musikk for emo.. de hører bare på rihanna og sånn shitmusikk.. Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Judas Priest emo? Nå kjenner jeg at jeg ble litt forbannet, men hvis disse GULLKORNENE kom fra gangsta-folk driter jeg i det. De har vel så og si ingen fornuftige tanker om rock. Kan legge til at jeg ikke liker å se Scene og Emo. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det jeg irriterer meg over mest er at veldig mange av dem tror at det er et must å oppføre seg som en selvgod, arrogant dritt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror vi trygt kan si at scene og emo er akkurat samme tingen jeg. Og så langt er det emo som leder begrepsløpet mot målet om å bli allment brukt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg ser bra forskjeld...,. Forretrekker heller Scene enn Emo.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Tror vi trygt kan si at scene og emo er akkurat samme tingen jeg. Og så langt er det emo som leder begrepsløpet mot målet om å bli allment brukt. De som ikke ser forskjell ser vel ikke forskjell på en Nordmann og en svarting heller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Scene og emo er i utgangspunktet det samme, emo er bare det det ble kalt på folkemunne. Men så begynte folk å skille mellom dem, så nå kan man si det sånn at emoer er scenekids som bare ikke klarer det helt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ikke klarer hva? Å gå med fargerike klær og spamme tilbehør? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Sånn når det gjelder lag på lag med glorete tilbehør, så virker det som om de prøver seg på en japansk stil de ikke helt får til. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kan ærlig talt ikke si at japanerne ser noe bedre ut. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg snakket ikke om Ganguro. Finnes flere stiler, vet du. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hun snakker sikkert om Harajuku. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hun snakker sikkert om Harajuku. Korrekt. Ikke at det er så vakkert det heller, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå