Phelge Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ingen av dem har swag, så det er vel ikke noe å lure på. Hva mener du med fagsticks, Primer4? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ingen av dem har swag, så det er vel ikke noe å lure på. Hva mener du med fagsticks, Primer4? På 2 bilder i tråden her nå vil jeg tro jeg har dokumentert det ganske greit. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Ingen av dem har swag, så det er vel ikke noe å lure på. Hva mener du med fagsticks, Primer4? På 2 bilder i tråden her nå vil jeg tro jeg har dokumentert det ganske greit. Du sier de kler seg som fagsticks. Du sier ikke hva fagsticks er. Og til innlegget ditt over (med skinnjakken): agreed. Endret 13. august 2012 av Phelge Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ingen av dem har swag, så det er vel ikke noe å lure på. Hva mener du med fagsticks, Primer4? På 2 bilder i tråden her nå vil jeg tro jeg har dokumentert det ganske greit. Du sier de kler seg som fagsticks. Du sier ikke hva fagsticks er. Eksempler, fagsticks: Eksempler: kordan en kær ska se ut: Måtte gå litt off topic der for å forklare begrepet, men ja, der har du min subjektive mening. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Så fagsticks er altså en måte å se ut på? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Så fagsticks er altså en måte å se ut på? Måte og se ut, måte og kle seg, måte og oppføre seg, måte og være på, måte og leve. Edit: la til en Endret 13. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 "Fagstick" er jo det mest tåpelige begrepet jeg har hørt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Så fagsticks er altså en måte å se ut på? Måte og se ut, måte og kle seg, måte og oppføre seg, måte og være på, måte og leve. Edit: la til en Du minner meg om en bekjent som alltid var liten, tynn og upopulær. Så begynte han å pumpe jern som bare det, og nå er alle andre som ikke ser ut som unormalt store beist pingler, homoer osv. 6 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Eksempler, fagsticks: Eksempler: kordan en kær ska se ut: Måtte gå litt off topic der for å forklare begrepet, men ja, der har du min subjektive mening. Takk for dagens latter! Utenom karen med pannebåndet da, uten at jeg helt klarer å se koblingen din mellom en 14 år gammel wannabe-k33g og american-preppy stilen..Men for all del, om du synes det er givende å rægge rundt i Volvo'en din i klær fra J&J mens du hører på DJ Broiler og krangle om hvem som drakk flest sixpacks med Ringnes og løftet tyngst i helgen, så skal du da få lov til det.. 6 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Takk for dagens latter! Utenom karen med pannebåndet da, uten at jeg helt klarer å se koblingen din mellom en 14 år gammel wannabe-k33g og american-preppy stilen..Men for all del, om du synes det er givende å rægge rundt i Volvo'en din i klær fra J&J mens du hører på DJ Broiler og krangle om hvem som drakk flest sixpacks med Ringnes og løftet tyngst i helgen, så skal du da få lov til det.. Ser ikke nevneverdig forskjell på de 3 første og han med pannebåndet. Men når blei det noe galt med J&J, DJ broiler og volvo? Ikke vits og ta noe jeg sier her personlig, men av og til må man bare kalle fagsticks for fagsticks. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Bortsett fra at det er griseharry, ingenting... 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hahaha. J&J, DJ broiler og 240 er harry. Blodharry. Ikke ta noe vi sier her personlig, men av og til må man bare kalle harrytasser for harrytasser. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Går somregel i arbeids-t-skjorte jeg, jævlig bra passform på de siste vi fikk så nå har jeg 5 som går på rullering. Men det er vell "harry" det og? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Utenom når du jobber med noe håndarbeid - ja. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Utenom når du jobber med noe håndarbeid - ja. Tillogmed om den er rein og man har dongeribukse til? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ja, sa jeg at det ikke er harry når den er ren og man har dongeribukser til? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er det snakk om en vanlig t-skjorte? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Spørs hvordan arbeids t-skjorten ser ut det vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå