JohnsonJr Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Hvorfor går folk rundt i Oslo sentrum i baroverkropp? Det er ekkelt! Digge chicks go ahead.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Da blir de jo buret inn for blotting Men helt enig. Bar overkropp er forbeholdt på stranda og hjemme hos en selv. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Baroverkropp hører hjemme på stranden og på terrassen. og på det lokale treningssenteret Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 / joggetur i solsteika Men da skal det være varmt, altså. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvorfor går folk rundt i Oslo sentrum i baroverkropp? Fordi det var 30 grader. Jeg gjør det ikke selv, men forstår at andre gjør det. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg forstår det ikke. Det er sikkert behagelig, men man har da et minimum av selvrespekt. Man tilpasser aktivitetsnivået etter temperaturen. Jeg ligger i bar overkropp hjemme, men kler på meg for å dra til byen og gjøre nødvendige ærender. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde klart å gå inn i en butikk i bar overkropp. 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg antar at de som gjør det mener det handler om hvor høytidelig man tar seg selv, ikke hvor mye selvrespekt man har. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Cyber goth-stil ser bare helt latterlig teit ut, syns jeg... 4 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Skoa til damli ser ut som tresko med en påklistra hæl. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nåh, lømmelkyllinger er iallefall å foretrekker fremfor bloggere. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg kjenner faktisk hun med det røde håret. Etter å ha sett det bildet, ler jeg faktisk selv også. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Moderatormelding Jeg har slettet ni innlegg. Dette handler om hvilke stiler du ikke liker, ikke hvorvidt Tone Damli Aaberge er Norges fineste dame eller ikke.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 4. juni 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
theajos Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Haha, de jelly skoa var så stygge at de nesten ble kule. Tipper vi får sett et par hipstere vandre rundt på løkka i de. Endret 4. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå