Haawy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det beste hadde nok vært tights. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg så noen i oslo med pokemon one piece Lenke til kommentar
kynne Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 fant det på twitter, så vet ikke hvor det er tatt. sikkert i fredrikstad eller sarpsborg.. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg så noen i oslo med pokemon one piece I østbanehallen etter første rulletrapp? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det båndet mer enn en trapp, rett utenfor ved oppbevaringsboksene? I den sittegruppen? Sist jeg var i Oslo ble jeg og de jeg var med presset og jaget vekk av en gruppe emo/animefreaks. Er det fast hangout for den gjengen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Ja, vil tro det. Jeg synes det er morsomt at dere ble "presset og jaget vekk" av de folka. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=fvozYm3S-kw Typiske "Outland-hengere". De ble stadig jagd vekk fra Østbanehallen, men etterhvert så ga sjefen for stedet opp og lot dem henge der. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Sist jeg var i Oslo ble jeg og de jeg var med presset og jaget vekk av en gruppe emo/animefreaks. Jeg håper for din og de du var med sin skyld at dere alle er barn under ti år. Om ikke er dette intet mindre enn pinlig. 4 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor heter det ikke sparkebukse, det er jo det en one-pice er. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Ja, vil tro det. Jeg synes det er morsomt at dere ble "presset og jaget vekk" av de folka. Det er jo ikke sånn at vi bokstavelig talt ble presset vekk, men de tok seg vel til rette, og da fant vi like godt et nytt sted å sitte. Å bli assosiert med den typen folk var ikke helt innenfor våre interesser heller. Hvordan kunne vi vite hvilket territorie vi hadde satt oss midt i..? Endret 21. mai 2012 av b0nn3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=fvozYm3S-kw Typiske "Outland-hengere". De ble stadig jagd vekk fra Østbanehallen, men etterhvert så ga sjefen for stedet opp og lot dem henge der. At sjefen ga opp er faktisk feil, så lenge dem ikke plager folk eller trakasserer dem får dem lov til å være der Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hvordan blir folk sånn som i den videoen? Hvordan ender man opp på den måten? 6 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg begynner å lure på om det er en parodi, men det er nesten for gjennomført til å være det ... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Opplever slike "manganerder" her iKristiansand og. Oppfører seg nøyaktig som de i det klippet. Lenke til kommentar
Populært innlegg ErikBlodøks Skrevet 21. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. mai 2012 jeg hadde en helt fin aften til jeg så det klippet. nå er jeg forskrekket, sint og dypt forstyrret. bare jeg som fikk lyst til å ta et jernrør og mose inn i skallen på hun kjerringa der? 19 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Opplever slike "manganerder" her iKristiansand og. Oppfører seg nøyaktig som de i det klippet. Jeg ble skeptisk fordi jeg både er og kjenner flere "manganerder", i den forstand at vi har sett anime og lest manga. Det er bare én av disse personene som oppfører seg på en måte som i det hele tatt minner om dem i den videoen - og hun er fremdeles et godt stykke unna å være sånn. Jaja, det varierer nok fra sted til sted. 2 Lenke til kommentar
ameriie Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hvordan blir folk sånn som i den videoen? Hvordan ender man opp på den måten? Det er bare slik noen er. Alle er forskjellige, og noen litt mer unormale enn andre... 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Keepin it classy. Endret 22. mai 2012 av AnewZ 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå