Error Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det går greit an å kjøpe seg klær på H&M og se noenlunde okay ut 7 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det går greit an å kjøpe seg klær på H&M og se noenlunde okay ut Det er vel smak og behag. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Er vel heller ingen som forventer at du skal gå i dressbukse, bruke flanellskjorter, eller bruke et slips. Det ironiske er vel at disse capsene folk bruker koster nærmere 500 kroner, skoene gjerne 1000 kroner, og disse hettegenserne - la oss si WeSC, også 1000 kroner. Gå på H&M, og du kan skaffe deg en bukse og skjorte, for sikkert samme pris som skateskoene til 1000 kroner. Det ser i hvert fall helt ålreit ut. Endret 19. april 2012 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det handler ikke om penger. Hadde de kjøpt klær som faktisk passer hadde de kommet langt på vei. 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Det handler ikke om penger. Hadde de kjøpt klær som faktisk passer hadde de kommet langt på vei. De som går i løse klær, liker det. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Error Skrevet 19. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. april 2012 Og de som går i OnePiece og crocs liker det, selv om det ser rass ut 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 19. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. april 2012 Hvem går med noe så rart som dressbukser, flanellskjorte og slips egentlig? 10 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Har ikke sett et eneste bilde med den komboen er på forumet, eller styleforum for den slags skyld Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Hettegenser i en størrelse for stor, halvåpen, med caps og hetta over, store chinos og skatesko. Det er vel ikke noe nytt, men har sett ganske mye av akkurat dette i det siste. Jeg lurer på om de selv synes de er kule... Lukter janteloven lang vei. Mest malplasserte bruken av janteloven noensinne? Nei. Er du her for å kommentere meg eller saken? Lol, saken er vel at det å synes en slapp stil bestående av hettegenser og skatesko ikke er pent ikke har noe med janteloven å gjøre. Så får du mene at det er "smak og behag" og at folk får gå i de de føler er komfortabelt (i likhet med hver eneste idiot som forviller seg inn i tråden og vrøvler om det samme), men tråden heter faktisk "hva slags stil liker du ikke å se". Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 For et par med decent jeans koster jo skjorten... Forresten er flanellskjorter og slips noe jeg ser for meg som en utrolig rar kombinasjon. Dressbukse og flanellskjorte også. Man kan se rederlig ut for en billig penge. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 For et par med decent jeans koster jo skjorten... Forresten er flanellskjorter og slips noe jeg ser for meg som en utrolig rar kombinasjon. Dressbukse og flanellskjorte også. Man kan se rederlig ut for en billig penge også. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Både fkm og jeg har et par med jeans fra HM til 400,- som det virker som begge er relativt fornøyd, sett i en pris kvalitet-ratio. Nå passer de desverre ikke så bra til meg, så jeg endte nylig opp med et par NN.07-jeans. Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Generell Urban-stil er fælt. 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Ikke minst får du jeans fra cheap monday til 400kr, og chinos til det samme på H&M/Carlings/mange andre steder. De fleste klarer å finne en chinos som sitter pent (og OVER rumpeballene) for mindre enn de bruker på "look at me, I'mma wigger, yo!"-buksene sine... 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Både fkm og jeg har et par med jeans fra HM til 400,- som det virker som begge er relativt fornøyd, sett i en pris kvalitet-ratio. Nå passer de desverre ikke så bra til meg, så jeg endte nylig opp med et par NN.07-jeans. Kan jeg spørre om hvilke? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg har to par av sånne HM-jeans til 400 spenn. Passformen er den beste jeg har vært borti til meg, sammen med ToS og Acne. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Både fkm og jeg har et par med jeans fra HM til 400,- som det virker som begge er relativt fornøyd, sett i en pris kvalitet-ratio. Nå passer de desverre ikke så bra til meg, så jeg endte nylig opp med et par NN.07-jeans. Kan jeg spørre om hvilke? De heter drain eller sliq eller noe annet sært. Bortsett fra noen t-trøyer er det vel så vidt jeg kan huske det eneste jeg har kjøpt fra hm på lenge, men jeg er rimelig fornøyd. De har holdt lengre enn jeans fra både APC og Acne, men det har nok mere med snitt enn med kvalitet å gjøre, for på noen bukser får jeg hull i skrittet på noen få måneder, mens på andre skjer det aldri. De det skjer på har som regel et snitt som er ganske "trangt" i skrittet, om det gir noen mening. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Hadde de buksene fra HM jeg også, veldig positivt overrasket over holdbarheten på dem, de holdt jo i flere år for min del før det gikk hull i skrittet på dem.. Lenke til kommentar
Populært innlegg kynne Skrevet 20. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 20. april 2012 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå