pixl Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg liker ikke slik stil som erland bratland representer. Kan erte på seg en gråstein uten å si et pip Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg liker ikke stilen til konge familien. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Tror rett og slett at det er mange av dere som er oppdradd så dårlig i klesveien at dere har deres egen stil, men egentlig ikke har peiling på klær i det hele tatt. Det som er interessant i klesveien er at uansett hvilken stil man snakker om så er det noen som klarer å få det til å se bra ut. Det er aldri tilfeldig, det er alltid de som vet hva som fungerer og ikke fungerer generelt sett og klarer å bruke det til sin fordel når de planlegger et antrekk. Uansett hvilken stil det er så klarer noen å få det til å se bra ut. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 what he said Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg liker ikke slik stil som erland bratland representer. Kan erte på seg en gråstein uten å si et pip Den er ekstremt stygg!! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 uansett hvilken stil man snakker om så er det noen som klarer å få det til å se bra ut. Sorry men dette er det dummeste jeg har hørt. Jeg tror du bare mangler evnen til å være kritisk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 uansett hvilken stil man snakker om så er det noen som klarer å få det til å se bra ut. Sorry men dette er det dummeste jeg har hørt. Jeg tror du bare mangler evnen til å være kritisk. Nevn en stil, så skal jeg finne noen som kler det. GO! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Emo.. GL Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg liker ikke slik stil som erland bratland representer. Kan erte på seg en gråstein uten å si et pip Skal jeg velge en offentlig person i Norge som har den styggeste stilen, er det Erland Bratland som stikker av med førsteplassen. Med god margin. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Emo.. GL Det blir nok litt uenighet om hva som er og ikke er emo, men dette er gjerne det som oppfattes som det. Selvfølgelig, hvorvidt man er enig eller ikke får heller være, men det er noe med forakt for en hel stil som gjerne gjør at man ikke kan skille det gode fra det dårlige. Jeg liker også Panic!, de stiller ofte. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Erlend Bratland er Scene og ikke emo. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg liker ikke slik stil som erland bratland representer. Kan erte på seg en gråstein uten å si et pip Så enig, så enig.. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 En ting som irriterer meg er folk som ikke tar på seg jakke når det er kaldt og regner/snør fordi de må vise de flott WESC/DC osv. genserne sine... Haha, jo takk du. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg liker ikke slik stil som erland bratland representer. Kan erte på seg en gråstein uten å si et pip Så enig, så enig.. +80 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 Hun øverste jenta var nice da. Btw, enig med Dorian, alle stiler funker egentlig, så lenge folk kler det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Erlend Bratland er Scene og ikke emo.Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Skal mye til for at jeg ser en som kler emo-stilen. Har aldri sett noen, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Erlend Bratland er Scene og ikke emo.Hva er forskjellen? Emo er en musikksjanger, scene er stilen.. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Er emo en musikksjanger? Det var helt nytt for meg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. november 2008 Rapporter Del Skrevet 30. november 2008 Er emo en musikksjanger? Det var helt nytt for meg Så vidt jeg har forstått er det en forkortelse på "emotional music". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå