Phelge Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 I guess both. De vet ikke at de skal fjernes, og synes det er fett å flashe PRL på ermet. Juhuuuu... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Dette gjelder dresser også eller? Har en ToS dress jeg ikke har brukt enda, og der er det en sånn smal lapp på ermet ... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja, slike merker skal alltid fjernes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Nei, jeg tuller ikke, jeg visste ikke bedre For alt jeg vet kunne det da hende at ToS ville ha et lite merke på dressene sine, de lappene er da ikke så påfallende at jeg tenkte noe mer over det. Lenke til kommentar
Mio MIn Ponni Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg liker ikke den jentestilen med klær fra 70 tallet, stygge brunfarger og mønstre uff. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Bunad på ei fin jente er sexy! Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 27. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2012 ei fin jente er sexy! 14 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) En fyr jeg gikk på skole med en gang i tiden bytta profilbilde, sensurerte ansiktet men må legge til at det er viktig med pilotbriller under den gigantiske skjermen på den hatten. Noen som kan gjette hjemfylket hans? Endret 29. mars 2012 av weebl Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 En fyr jeg gikk på skole med en gang i tiden bytta profilbilde, sensurerte ansiktet men må legge til at det er viktig med pilotbriller under den gigantiske skjermen på den hatten. Noen som kan gjette hjemfylket hans? texas? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Tja, han drømmer nok om å være amerikaner i alle fall. Det han er er en konstant kilde til "lols" når det kommer til hva han går i, piratshorts og så sokker opp til knærne, solbriller på svarteste vintern oppi nordnorge osv osv osv.. kan legge til at han kommer fra langt lengre sør Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Og han gjør det ikke bare for å ver morsom? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Nei, han mener genuint at beltespenne på størelse med en middagstalerken, sort skjorte, jeans som er 5cm for korte og tidenes bredeste slips med røde hotrodflammer er kult Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg ville nok egentlig sagt Oppland når jeg ser han der, men han ser ikke heeelt bonde ut heller xD Satser på Hordaland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå