Vertical^ Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Når personer legger ut bilder av seg selv hvor de påstår at de har norges beste stil, kan de jo ikke forvente annet en litt kritikk. Uavhengig av hvor useriøs den gruppa egentlig er. Endret 2. mars 2012 av Vertical^ 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Hva er god stil, og hvem/hva er det som bestemmer hva som er god stil? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg bestemmer hva jeg syns er god stil, og jeg regner du har en viss formening om det samme. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Når personer legger ut bilder av seg selv hvor de påstår at de har norges beste stil, kan de jo ikke forvente annet en litt kritikk. Uavhengig av hvor useriøs den gruppa egentlig er. Jada selfølgelig, jeg mener de fleste burde tåle en porsjon kritikk generelt. Men når det er bilder av barn synker mine forventninger, og jeg syns da vitterlig flere av de som blir kritisert ser bedre ut en snittet, derfor er jeg uenig i kritikken Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Syns han på det nederste bildet så bra ut, hvis man ser bort fra jeansene. Ser bra ut = hipster? Finnes grenser for hvor hipster et antrekk med skjorte, crewneck og jeans kan være. 6 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Den capsen, gir ikke mening. Kan noen hjelpe meg med dette caps problemet, hvordan kan den ikke falle av? *glem det, var bare litt mindfuck Endret 4. mars 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Syns han på det nederste bildet så bra ut, hvis man ser bort fra jeansene. Ser bra ut = hipster? Finnes grenser for hvor hipster et antrekk med skjorte, crewneck og jeans kan være. Solbrillene, håret og skoene skriker hipster. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Når personer legger ut bilder av seg selv hvor de påstår at de har norges beste stil, kan de jo ikke forvente annet en litt kritikk. Uavhengig av hvor useriøs den gruppa egentlig er. Jada selfølgelig, jeg mener de fleste burde tåle en porsjon kritikk generelt. Men når det er bilder av barn synker mine forventninger, og jeg syns da vitterlig flere av de som blir kritisert ser bedre ut en snittet, derfor er jeg uenig i kritikken De er i det minste ungdom. Ikke EN eneste av de på den facebookgruppen ser bedre ut enn "snittet". Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Syns han på det nederste bildet så bra ut, hvis man ser bort fra jeansene. Ser bra ut = hipster? Finnes grenser for hvor hipster et antrekk med skjorte, crewneck og jeans kan være. Solbrillene, håret og skoene skriker hipster. Og buksene. Var ihvertfall derfor jeg postet det. Synes skoene og buksene var stygge, og likte ikke hipstervibbene jeg fikk. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Han dude'n har fått veldig mange reblogs for et antrekk han har kalt "Wall Street" på tumblr. Lenke til kommentar
Populært innlegg Atmosphere Skrevet 3. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg er overrasket over at ingenting fra denne bloggen er på pagen (har ikke bladd gjennom absolutt alle bildene, men jeg så ham ikke) http://bennysriddle....no/outfits.html Han så ut som en dame i 40-årskrisen … Sånn nyskilt med Renault Meganè cabriolet … 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Alle fargene her er jo bakvendt! 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Atmosphere Skrevet 4. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 4. mars 2012 Command+I Tusen ganger bedre … 35 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Trodde det var en jente først :!: 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg er så lei av sånne skjerf 4 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Sett/hørt på FB: Jeg har såååå lyst på sånne! :/ Endret 6. mars 2012 av Xtra 3 Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) "Sagging", rap/hip-hop-klær generelt, folk som går med fotballtrøyer (spesielt NFL) bare som motegreie, douchebag-hårsveis (hipster), jenter/damer med nok brunkrem i ansiktet til å bygge sandslott og sikkert myyyye mer. Åja, gutter som går med "singlet" og palestinaskjerf. Blærgh. Endret 7. mars 2012 av lilduff90 1 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Er det ikke basketball trøyer som er/var det store? Ikke at det er noe bedre akkuratt.. Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Noe jeg synes er utrolig stygt: 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå