Mladic Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 De blir inspirert av anime og manga-figurer. De tror de ser mye "søtere" ut når de skjuler munnen sin. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 de er jo søtere, de gjemmer alle de dårlig plasserte piercingene de har rundt hele kjeften 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Lol, fantastisk facebook-gruppe! Aldri sett så mye pent samlet på ett sted Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) Tatt herfra. Endret 1. mars 2012 av August. 1 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Syns han på det nederste bildet så bra ut, hvis man ser bort fra jeansene. 4 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Og dette er alle mennesker som mener de har "egen stil" og ser skikkelig bra ut og "er seg selv". De vil til og med beskrive seg selv som "classy". Helt ærlig kunne dette like så godt vært folk fra dette forumet. Det eneste som skiller mange av disse bildene fra liker-tråden er bedre fotografering. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 2. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. mars 2012 Helt ærlig kunne dette like så godt vært folk fra dette forumet. Det eneste som skiller mange av disse bildene fra liker-tråden er bedre fotografering. Var det ikke en fyr som la ut bilde av seg selv i sølvbukser med press og sort polyesterskjorte for en stund siden? Det må være han du tenker på. 24 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Helt ærlig kunne dette like så godt vært folk fra dette forumet. Det eneste som skiller mange av disse bildene fra liker-tråden er bedre fotografering. Var det ikke en fyr som la ut bilde av seg selv i sølvbukser med press og sort polyesterskjorte for en stund siden? Det må være han du tenker på. Det var faktisk en skreddersydd silkeskjorte. Og bukser jeg har laget selv. Kan du lage bukser selv? Bare det at du ikke kan se forskjell på silke og polyester, beviser at du kan lite om tekstiler. Som er det klær lages av. Kun for et utrent øye ser disse stoffene like ut. Endret 2. mars 2012 av Ramius 5 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Det at skjorten er skreddersydd og at buksene er laget selv har ikke noe å si hvis antrekket er grellt da 5 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Syns han på det nederste bildet så bra ut, hvis man ser bort fra jeansene. Ser bra ut = hipster? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Helt ærlig kunne dette like så godt vært folk fra dette forumet. Det eneste som skiller mange av disse bildene fra liker-tråden er bedre fotografering. Var det ikke en fyr som la ut bilde av seg selv i sølvbukser med press og sort polyesterskjorte for en stund siden? Det må være han du tenker på. Det var faktisk en skreddersydd silkeskjorte. Og bukser jeg har laget selv. Kan du lage bukser selv? Bare det at du ikke kan se forskjell på silke og polyester, beviser at du kan lite om tekstiler. Som er det klær lages av. Kun for et utrent øye ser disse stoffene like ut. Jeg kan ikke lage bukser selv, men etter å ha sett dine sølvjeans i press... Vel, man kan vel si at jeg ikke akkurat misunner deg. Et trent øye som ditt burde kanskje sett forskjell på bildene fra liker-tråden, og de som ble postet over, men fotograferingen gjør vel under. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Need44speed Skrevet 2. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. mars 2012 15 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Gone bebbeh Endret 4. mars 2012 av Wizzlee 3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Det verste er vel at bildet August. postet, er gutten med flest likes i hele den Facebook-gruppa. (Tror jeg). Endret 2. mars 2012 av Vertical^ 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg er overrasket over at ingenting fra denne bloggen er på pagen (har ikke bladd gjennom absolutt alle bildene, men jeg så ham ikke) http://bennysriddle.blogg.no/outfits.html 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Har et ambivalent til blogg.no. Blir helt oppgitt over alt der inne, men samtidig føler jeg meg utrolig heldig som ikke er en av disse personene 2 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Synes ikke alt av disse fra facebook-siden var så ille , det er trossalt barn det er snakk om , men jeg har en følelse av at noen av disse hovene forumbrukerene her ikke er så veldig moden de heller 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå