Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg hater dem fordi jeg hører musikken til folk som bruker dem like godt som dem selv 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Forferdelig dårlig lyd er min grunn. Ser på Porta Pro som et par høyttalere, og ikke et hodesett. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Lyden er ikke spesielt bra, men for 200,- kan man vel ikke forvente så mye mer? Funker bedre en Apple sine propper hvert fall Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er sant. Du får akkurat hva du betaler for. Men synes allikevel det er rart at folk kjøper mobiltelefoner til over 4000 kroner, men bruker usle 200 kroner på lyd. Apple-proppene er forferdelige, ja. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Største problemet er at man blir et vandrendre diskotek. Latterlig irriterende når folk bruker det på kollektivtransport. 5 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er sant, brukte selv protapro i dag, men det var pga handsfree funksjonen på jobbens headsett. Har ett par, men brukes så og si aldri, kun til laptopen i sengen en sjelden gang. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 1: De har usannsynlig dårlig lydkvalitet, det er ingen grunn til å bruke dem mtå at du får bedre for prisen. 2: De brukes i hovedsak av fjåttizzer uten snev av (musikk)smak. 3. (og viktigst): Det er ikke hodetelefoner det er høyttalere. Kombinert med 2. gjør dette dem til noe av det desidert verste som finnes, tett under atomvåpen og over kjemisk krigføring. Kjemiske våpen kunne nemlig blitt brukt til å bli kvitt punkt. 2.... 2 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kunne du gitt eksempler på alternativer som koster like mye og er bedre, NgZ? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvorfor hater folk Protapro egentlig? Fordi det er så jævlig vanskelig å skrive ... 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kunne du gitt eksempler på alternativer som koster like mye og er bedre, NgZ? Du får nok flere svar hvis du spør i underforumet for hodetelefoner. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvorfor hater folk Protapro egentlig? Fordi det er så jævlig vanskelig å skrive ... 1 Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) 1: De har usannsynlig dårlig lydkvalitet, det er ingen grunn til å bruke dem mtå at du får bedre for prisen. 2: De brukes i hovedsak av fjåttizzer uten snev av (musikk)smak. 3. (og viktigst): Det er ikke hodetelefoner det er høyttalere. Kombinert med 2. gjør dette dem til noe av det desidert verste som finnes, tett under atomvåpen og over kjemisk krigføring. Kjemiske våpen kunne nemlig blitt brukt til å bli kvitt punkt. 2.... Jeg er enig i at lyden er møkk, men jeg tror ikke noe på at du får bedre til 200 kroner i Norge. Edit: Og det at de er "høyttalere" som du så fint kaller det er grunnen til at de er bedre enn andre hodetelefoner du får til prisen. De er åpne, noe som er positivt for brukeren selv da dette gir bedre lydbilde og et løft i lydkvaliteten generelt. Problemet er at dette blir veid opp for med en alt for kraftig, gjørmete bass, men noe mer kan du ikke forvente for den lave prisen. Men siden dette er motedelen av forumet får jeg heller være enig med de som sier at Porta Pro ser helt jævlige ut. Endret 23. februar 2012 av Taakefjellet Lenke til kommentar
Populært innlegg Kavinsky Skrevet 24. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. februar 2012 "Jeg fant pappas dressjakke og pappas jeans, heldigvis hadde vi strikk fra norgesglass så jeg slapp å brette/legge opp buksa, så hadde jeg noen sportssko fra Adidas. Kline?" - Leif Petter (16), Mønndarn 20 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Fucking Lannisters. 3 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 "Jeg fant pappas dressjakke og pappas jeans, heldigvis hadde vi strikk fra norgesglass så jeg slapp å brette/legge opp buksa, så hadde jeg noen sportssko fra Adidas. Kline?" - Leif Petter (16), Mønndarn Hva med det sykt kule håret? *bilde* Det der var bare epic 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Snasent! liker spesielt hvordan alle gothere skal tegne på seg helt latterlig høye øyenbryn som ikke følger noe i nærheten av ansiktsformen deres 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå