spinkeljaevel Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) "synes ikke du burberry sitt tartan-mønster er litt vel oppbrukt nå?" "Burberr.. hvaforno?" :) Endret 12. februar 2012 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Mye spennende her... http://www.nattogdag.no/uteliv/artikler/5319/bildeserie-osloprisen-etterfest Hahaha! Natt&Dag ass. Bor og jobber på Grünerløkka og jeg kjenner igjen mange av disse løkkatrynene. Et par kjentfolk der og gitt, men de er heldigvis ikke av den helt syke sorten. Ikke at jeg synes hipsterstil er stygt, hell, går halvveis sånn selv, dog ikke som et vintagejuletre. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Denne stilen <3 90% av kvinner bærer denne jakken. Helst i armygrønn og fra O.N.L.Y. Når jeg tenker meg om pleier madammen også å bære en gitt. Der kan man se 2 Lenke til kommentar
snupp Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Denne stilen <3 90% av kvinner bærer denne jakken. Helst i armygrønn og fra O.N.L.Y. Når jeg tenker meg om pleier madammen også å bære en gitt. Der kan man se Så sant Lenke til kommentar
kynne Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Denne stilen <3 90% av kvinner bærer denne jakken. Helst i armygrønn og fra O.N.L.Y. Når jeg tenker meg om pleier madammen også å bære en gitt. Der kan man se Haha sant. Husker i høst, da var jeg sikker på at alle jentene i oslo hadde mørkegrønn jakke + brun skinnveske hengene over skulderen. Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Jeg lurer på hvilken verden alle bloggerne lever i, når ble det akseptabelt å gå med dette?: http://ulrikkelund.com/wp-content/uploads/2012/02/IMG_3589.jpg HVA er det som er så sykt kult med å se jævlig ut? Gleder meg virkelig til denne trenden er over. Misliker også det som meste som beveger seg på La Belle Sole for tiden: klikk. Husker nå hvorfor jeg ikke henger der lenger... Endret 16. februar 2012 av Jules Winnfield 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Nagleskoene var nesten litt kule. 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Jeg lurer på hva som får en person til å tenke "fuck yeah, denne BLÅ pelsen passer jævlig godt til disse megatrendy buksene fra 1997"..... Edit: og skoene.... Ikke kule. Endret 16. februar 2012 av fkm 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Mer godsaker her 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg lurer på hvilken verden alle bloggerne lever i, når ble det akseptabelt å gå med dette?: Generelt har jeg aldri skjønt meg på jentesko. Hva som er pent og ikke pent og hvorfor noen mener sånn og sånn er er pent og ikke pent. Sko med naggler på. Knæsj rosa sko.. Det er visst dette kvinnene vil ha, men jeg klarer ikke å se det pene i det eller forstå meg på det. 4 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Naggler er jo en god ting Endret 16. februar 2012 av Vowels 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 http://ulrikkelund.com/2012/02/15/it-was-the-best-of-times-and-the-worst-of-times/ Forsåvidt en pen jente, men hva i all verden er det hun har hengende i panna? Må jo være irriterende til tusen. Da fuq? 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 så lenge man holder det unna konserter så bryr det meg egentlig fint lite. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kjipt med mosh pit når det er nagler overalt. :/ Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Generelt har jeg aldri skjønt meg på jentesko. Hva som er pent og ikke pent og hvorfor noen mener sånn og sånn er er pent og ikke pent. Sko med naggler på. Knæsj rosa sko.. Det er visst dette kvinnene vil ha, men jeg klarer ikke å se det pene i det eller forstå meg på det. Er av det kvinnelige kjønn selv, men har i grunn aldri skjønt meg på hvorfor andre kvinner vil gå med stygge sko. Har helt sluttet å handle med venninner. Det endte som regel opp med at jeg lo av et skopar à la disse, også var det jo såklart en eller annen som var i besittelse av akkurat de skoene... Endret 16. februar 2012 av Jules Winnfield 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Generelt har jeg aldri skjønt meg på jentesko. Hva som er pent og ikke pent og hvorfor noen mener sånn og sånn er er pent og ikke pent. Sko med naggler på. Knæsj rosa sko.. Det er visst dette kvinnene vil ha, men jeg klarer ikke å se det pene i det eller forstå meg på det. Er av det kvinnelige kjønn selv, men har i grunn aldri skjønt meg på hvorfor andre kvinner vil gå med stygge sko. Har helt sluttet å handle med venninner. Det endte som regel opp med at jeg lo av et skopar à la disse, også var det jo såklart en eller annen som var i besittelse av akkurat de skoene... €971.04 Hva. Faen. 2 Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hva. Faen. Det er jo Jimmy Choo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå