Tom&Jerry Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Heller aldri frostått hvorfor man må gå med "RUSS" fra topp til tå når man er russ. Man trenger da ikke ha blazer til russebuksa, men det ser vel litt finere og sånn ut med f.eks en enkelt koksgrå zip-hood som ikke nødvendigvis har et svært norgeflagg på ryggen? Er du ekstra cool går du med dekknavnet på millionbussen på hettegenseren. Selvsalgt en logo utformet av svindyre grafikere. Dette vil du få cred av blandt de andre på skolen og genseren skal helst brukes lenge etter russetiden for å virkelig vise hvilken tilhørighet du har. "CONSPIRATION 2011" lol Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er der for å vise oss andre at det er snørrunger på byen og at de ikke må bankes/bråkes med på tradisjonell måte. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Glad jeg går på skole i Oslo... Og forresten Den buksen overlater ikke mye til fantasien … 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Mye spennende her... http://www.nattogdag.no/uteliv/artikler/5319/bildeserie-osloprisen-etterfest Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Wow, han ene har dongerivest utapå rutete skjorte utapå hettejakke utapå dongeriskjorte. 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Glad jeg går på skole i Oslo... Og forresten Litt for ærlige klær kanskje? :!: 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Mye spennende her... http://www.nattogdag.no/uteliv/artikler/5319/bildeserie-osloprisen-etterfest Vill hipsterfaktor, men jeg liker mye av det. Klikk bart på han ene da, haha. Kan jo ikke ha sånn 3 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Mye spennende her... http://www.nattogdag.no/uteliv/artikler/5319/bildeserie-osloprisen-etterfest lol Fant en tidligere klassevenninde blandt alle hipsterne. Lurer på hva hun gjorde der Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 det er bare bullshit 2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hahah, husker en kompis hadde sånn og garanterte at det funket. Dette var på fest og jeg spurte om jeg kunne prøve det, men det "funket ikke på fylla". 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det armbåndet, skulle visst ha noen krystaller i seg som gjorde at du fikk bedre balanse, Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Wow, han ene har dongerivest utapå rutete skjorte utapå hettejakke utapå dongeriskjorte. Og en liten skinnsekk/-skreppe!!! Det er det villeste jeg har sett på byen. Kongen av hipstere. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Det har blitt forsket på Powerbalance eller hva det heter. Det funket pga folk tror det funker. Da fikk de en positiv holding som gjorde at de f.eks klarte å springe 10km et minutt raskere. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ren placebo-effekt, med andre ord. 4 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Stakkars Henrik sier jeg bare, ser ut som en burugle med den sveisen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Mye spennende her... http://www.nattogdag.no/uteliv/artikler/5319/bildeserie-osloprisen-etterfest Haha, litt kjentfolk der. Blant annet hipster-fetteren min, men han så ikke ille ut da. Syns egentlig sånn litt mild hipsterstil kan være helt greit, men blir ofte mye overkill. Folk som skal kle seg i 80tallet fra topp til tå osv. 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Den øverste berta der så jo ikke så ille ut da, sånn rent bortsett fra brillene. Lurer på om det er styrke i dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå