Anvlaibar Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det kan ikke tenkes at han kom fra jobb da? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nei. Ørsta Trenger ikkje seie meir. Ikkje akkurat ein mote-metropol. Volvo-jakke er vel truleg det mest brukte plagget blant ungdomen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nesten ikke overrasket over at det var Ørsta det var snakk om Er der oppe og besøker eldgamle besteforeldre fra tid til annen, og den bygda er farlig harry. Rånekultur på sitt høyeste. God "kaffi"bar har de dog Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Må heller ikke glemme Scania V8-jakkene som ser oppblåst ut slik som de pilot-jakkene fra Usa. Kort og oppblåst. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det kan ikke tenkes at han kom fra jobb da? Nei det kan ikke tenkes når dette faktisk er finklær i Ørsta. Dama kan rapportere om at folk går i arbeidsklær på skolen også - gjærne med en 1,5 liter cola i jakkelomma eller baklomma og topper antrekket med tresko. Altså ting er ekstremt der. Der he du na! 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Herregud for et sted. Mye innavl der tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Akkurat samme på skolen jeg går på. Bruker du ikke Sparco-sko, har Volvo eller Scania jakke, og en Volvo 240, så er du ikke tøff. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ferrari-sko er vel også lov? 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Glad jeg går på skole i Oslo... Og forresten 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Som jeg HATER de genserne der! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Bamsegenserne fra Russeservice? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 hva enn det er, de var overalt her jeg bor for en stund siden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 De bamsegenserne er insane comfy btw, men uakseptabelt å bruke de noen andre steder enn i mai måned og med rød bukse på beina etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Can't tell if trolling. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hva var det du ikke forsto? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Om du er seriøst på at det er greit å gå i bamsegenser og russebukse. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Å, jeg skjønte ikke at du mente i russe-sammenheng. Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg kommer ikke til å gå med det under russetiden engang. Til og med da er det harry og fælt, og det sier litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå