dysfunctional Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Douchebag-alarm.... Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Dama bor litt utenfor byen her på et tettsted hvor jeg ofte ser gutter med termojakker. Helst av typen Wenaas arbeidsjakke med "VOLVO" påtrykk på ryggen. Disse gutta er ikke på jobb for å si det sånn. Saker! Med innerfor Endret 3. februar 2012 av Mantoius Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 I alle dager.. Hvor er dette? Hokksund? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tja, Toten er jo også en god kandidat akkurat der.. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Har sett en del av de der selv. Gjerne kombinert med vanlige blå dongeribukser og joggesko. Lenke til kommentar
Desu Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Gessæljakke som vi kaller det på bygda. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Joggesko? Jeg trodde den eneste skotypen som matcher slike jakker er klogger! 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 klogger hva er d.. oh god Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Arbeidsklær er solide greier, og gjerne godt og varmt. men pent....? NÆJ! ute på bygda på trønderlagskysten er det ganske vanlig for "gutta" å gå i arbeidsbukse i "sivilen" også, MANG LOMMA T SNUSN SIN VÆIT DU! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Arbeidsklær er solide greier, og gjerne godt og varmt. men pent....? NÆJ! Eier du et par jeans? Det er arbeidsklær. Overraskende få som vet det. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Tja, opprinnelig var det det. Jeg jobber i bygg & annleggsbransjen og har aldri sett det dog. 2 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Arbeidsklær er solide greier, og gjerne godt og varmt. men pent....? NÆJ! Eier du et par jeans? Det er arbeidsklær. Overraskende få som vet det. Så er ikke jeans i dag det samme som olabuksen da den kom. 2 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Arbeidsklær er solide greier, og gjerne godt og varmt. men pent....? NÆJ! Eier du et par jeans? Det er arbeidsklær. Overraskende få som vet det. Så er ikke jeans i dag det samme som olabuksen da den kom. Jo den er nøyaktig det samme. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Nei. Min sorte dongeribokse fra Cheap Monday hadde ikke overlevd en barsk arbeidsdag på byggeplassen. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) . Endret 4. februar 2012 av Atald Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Nei. Min sorte dongeribokse fra Cheap Monday hadde ikke overlevd en barsk arbeidsdag på byggeplassen. Allikevel kjøper folk det. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Arbeidsklær er solide greier, og gjerne godt og varmt. men pent....? NÆJ! Eier du et par jeans? Det er arbeidsklær. Overraskende få som vet det. Og en gang var en tre-dels dress lite formelt og noe menn brukte når de slappet av med andre herrer, gjerne etter arbeid, og tok et glass whisky - til tross for at det i dag er et formelt plagg de aller fleste går med max 3 ganger i året. Du skjønner jo like godt som alle andre her at vi tenker på hvilken bruk et par dongeribukser har i dag, og ikke hvordan de ble brukt i ville vesten av cowboyer, gjør du ikke? 4 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Mange i industrien som bruker dongeribukser Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 I alle dager.. Hvor er dette? Hokksund? Nei. Ørsta Har faktisk til gode å se en eneste person av det mannlige kjønn som kler seg bra der. På fredag så jeg en kar som gikk med en sånn: og joggebukse inn på frisøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå