Essem Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Han med telefonen er fra Follestad tror jeg, og de gutta er jo ikke akkurat kjent for å ha den beste smaken... Hvis ikke det var Idar Vollvik da. http://www.dagbladet.no/2012/01/27/nyheter/innenriks/okonomi/idar_vollvik/konkursbegjering/19970285/ 1 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Så lange ermer, og alikevel greie å vise klokka. lol For å ikke snakke om kneppingen av jakka 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Kjøfft dei slik blææzer du a? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Kunne vell gjærne gått ned 5 størrelser ja. Wtf? 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Syns de var råkule jeg. Bortsett fra at alle var for korte på armene. Endret 1. februar 2012 av Ramius 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Ser ut som noe fra Pirates of the Caribbean. Endret 1. februar 2012 av -drugiS- 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Phelge Skrevet 1. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. februar 2012 Syns de var råkule jeg. Bortsett fra at alle var for korte på armene. Er det stygt å si at jeg ikke er overrasket over at du likte dem? Personlig synes jeg det overhodet ikke var pent med så mange knapper, men det er ikke det aller verste jeg har sett. 10 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Litt underlig plagg, men tiltalende på en måte også. Må da gå an å gå bittelitt utenfor køntriklubblooken iblant. 5 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg syns nesten buksene og det hvite beltet var verre enn jakkene. Hvert fall den "glinsende" sorte buksen på de siste bildene. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Går det an å bruke hvite belter og få det til ikke å se harry ut? Tror aldri jeg har sett et hvitt belte se bra ut. 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Går det an å bruke hvite belter og få det til ikke å se harry ut? Tror aldri jeg har sett et hvitt belte se bra ut. Du har vel ikke møtt meg du da. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Går det an å bruke hvite belter og få det til ikke å se harry ut? Tror aldri jeg har sett et hvitt belte se bra ut. Du har vel ikke møtt meg du da. Nei, det har jeg ikke som jeg vet om. Du kan gjerne poste et bilde. Jeg er åpen for at det kan se bra ut, men jeg forbinder det stort sett med innvadrere og Tigerbelter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg kan aldri tenke meg at et hvitt belte kan se særlig bra ut, hvertfall om det er snakk om skinn. 3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Har et hvitt stoffbelte jeg bruker om sommeren. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Syns de var råkule jeg. Bortsett fra at alle var for korte på armene. De er ikke korte, de har bare dyttet opp ermene. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Syns de var råkule jeg. Bortsett fra at alle var for korte på armene. De er ikke korte, de har bare dyttet opp ermene. Og da ble de korte. Men ærlig talt, det ser ut som asiatisk passform der, og er etter all sannsynlighet for korte på armene. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Rulle opp ermer => korte ermer. Logisk. 4 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 http://www.amazon.com/Mountain-Three-Wolf-Short-Sleeve/dp/B002HJ377A Post fit pic når du har fått den da, Ramius. Den er jo kjent, tror faktisk jeg hadde en i klassen min for noen år siden som brukte en sånn. http://www.youtube.com/watch?v=zPi6R7HKnfg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå