fkm Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Thom Browne a/w 12. WTFFFFFFFFFF????? 6 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Thom Browne a/w 12. WTFFFFFFFFFF????? Haha takk for latteren! :-D Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Han der var stek! Mangler bare Tigerbeltet! 5 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Har ikke tom browne alltid laget rare klær? Mente han hadde en dress for menn med skjørt i stendenfor bukse. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Han har hatt skjørt i stedet for bukser ja, men det er jo ikke akkurat så unormalt lenger. Flere av antekkene i linken er jo også med skjørt. Han har ikke ikke så vidt jeg vet hatt en kolleksjon som er i nærheten av å være så sær tidligere. Endret 26. januar 2012 av fkm Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bernhoft bruker briller uten styrke, fordi briller er en viktig del av hipsterlooken. Som nærsynt og brilleavhengig føler jeg nesten det blir litt ufint; som å bruke rullestol for å kuppe lekker parkering. Kombinert med hitlerjugendsveisen blir hele stilen hans vanskelig fordøyelig for min del. Hele fyren er ufordøyelig. Hvorfor skal alle sånne kulturtyper ha rar sveis og merkelige briller? Dessuten er kona hans negresse. Hvem vil ha en unge som overhode ikke ser ut som en selv? Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Dessuten er kona hans negresse. Hvem vil ha en unge som overhode ikke ser ut som en selv? Så fordi kona hans er negresse, så burde ikke han få unge med kvinnen han mest sannsynlig elsker? Edit: søkte på negresse, og det betyr "kvinnelig neger". Lisa Bernhoft er jo hvit? Endret 26. januar 2012 av sebastifuck Lenke til kommentar
Populært innlegg Essem Skrevet 26. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Edit: søkte på negresse, og det betyr "kvinnelig neger". Endret 26. januar 2012 av -drugiS- 13 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Edit: søkte på negresse, og det betyr "kvinnelig neger". Søkte på det fordi Lisa er hvit, ble litt usikker på om jeg faila helt. Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 26. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. januar 2012 Dessuten er kona hans negresse. Hvem vil ha en unge som overhode ikke ser ut som en selv? Wow... Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor tilbakestående mennesker kan være. 16 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 På 80-tallet var jo romantikken (ny-romantikken?) inn i en liten periode innenfor New Wave sjangeren. Tror det er et lite miljø rundt om som vil reinkarnerer denne håpløsheten. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Sånn seriøst hva faen er greia med den telefonen? 1 Lenke til kommentar
Flying Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Sånn seriøst hva faen er greia med den telefonen? Greia skjønner jeg ikke, men du kan kjøpe en her! Lenke til kommentar
kynne Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Greia er vel at bildet er tatt fra Pitti, hvor det virker som om det er om å gjøre å vise seg mest mulig frem, og tiltrekke seg opmerksomhet. Mye fint på Pitti også da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Han med telefonen er fra Follestad tror jeg, og de gutta er jo ikke akkurat kjent for å ha den beste smaken... Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Resten av det han hadde på seg så jo ikke så dumt ut, da, men nå ser man jo ikke hvor smale buksene er... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Satt og scrollet nedover her, og var overbevist om at jeg var i humorbilde-tråden. Oppsummerer vel dette greit! 2 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Han med telefonen er fra Follestad tror jeg, og de gutta er jo ikke akkurat kjent for å ha den beste smaken... Hvis ikke det var Idar Vollvik da. http://www.dagbladet.no/2012/01/27/nyheter/innenriks/okonomi/idar_vollvik/konkursbegjering/19970285/ 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå