hvorre Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Nå tråkker jeg sikkert veldig hardt på noens tær, men jeg vil faktisk si at det ikke finnes noen klesplagg som ser bra ut på ovrvektige mennesker..eller? 3 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Vil du heller se oss naken? 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Nå tråkker jeg sikkert veldig hardt på noens tær, men jeg vil faktisk si at det ikke finnes noen klesplagg som ser bra ut på ovrvektige mennesker..eller? Det er faktisk utrolig sjelden jeg ser overvektige mennesker og tenker "Wow, h*n så utrolig bra ut". Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 17. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Vil du heller se oss naken? Personlig vil jeg heller se dere tynne... Endret 17. januar 2012 av fkm 28 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Har en sett en del som faktisk går i kjoler til daglig. Det ser imo 100000000 ganger bedre ut enn tights eller joggebukse og college-genser. 6 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Enig. Det går fint an å kle seg sånn at man ikke fremhever vektproblemet. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Personlig vil jeg heller se dere tynne... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Nå tråkker jeg sikkert veldig hardt på noens tær, men jeg vil faktisk si at det ikke finnes noen klesplagg som ser bra ut på ovrvektige mennesker..eller? Det er faktisk utrolig sjelden jeg ser overvektige mennesker og tenker "Wow, h*n så utrolig bra ut". kommer an på hvor grensa går IMO når jeg tenker meg om er det en grense på hva som er overvektig, men jeg vet ikke hvordan det ser ut Endret 17. januar 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Overvektige legger naturligvis mindre vekt på utseendet. Derfor vil tynne, picturr purrfecte mennesker naturligvis også jamt over se bedre ut i klesveien. Både fordi de kuleste klærne lages og ser best ut på tynne, men også fordi de generelt er mere opptatt av utseende. Det er min teori. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Overvektige legger naturligvis mindre vekt på utseendet. Derfor vil tynne, picturr purrfecte mennesker naturligvis også jamt over se bedre ut i klesveien. Både fordi de kuleste klærne lages og ser best ut på tynne, men også fordi de generelt er mere opptatt av utseende. Det er min teori. Du har i hvert fall rett i én ting, og det er at de kule klærne lages til (og ser som regel best ut på) slanke mennesker. Fytti svarte feite så vanskelig det er å være småtjukk tenåringsjente her til lands. For tenk, ikke alle tjukkaser synes tunika er et fabelaktig plagg. Nå har jeg kvittet meg ganske effektivt med dette problemet selv, men jeg gråter innvending hver gang jeg ser ei stor rumpe i tights. For jeg vet hun ikke får på seg noe annet, stakkar. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Problemet er jo denne legaliseringen av å kalle fedme for en sykdom. For å ta et eksempel fra en jeg tidligere gikk i klasse med: hun este ut, ble tykkere og tykkere for hver eneste dag. Skyldte på at det var en sykdom, mens realiteten er at moren bakte kaker eller boller MINST 4 ganger i uken. Alle venninnene henens gjorde henne en bjørnetjeneste ved å si "du er ikke såå tykk, da". Det burde ikke være så jævlig uglesett å si "hei, du. Du er faktisk litt for tykk nå. Hvis jeg var deg, ville jeg begynt å kutte ut all den usunne maten med frukt, grovt brød osv, og kommet meg på tredemøllen i et par 10-talls timer" Endret 18. januar 2012 av b0nn3 3 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Problemet er jo denne legaliseringen av å kalle fedme for en sykdom. For å ta et eksempel fra en jeg tidligere gikk i klasse med: hun este ut, ble tykkere og tykkere for hver eneste dag. Skyldte på at det var en sykdom, mens realiteten er at moren bakte kaker eller boller MINST 4 ganger i uken. Alle venninnene henens gjorde henne en bjørnetjeneste ved å si "du er ikke såå tykk, da". Det burde ikke være så jævlig uglesett å si "hei, du. Du er faktisk litt for tykk nå. Hvis jeg var deg, ville jeg begynt å kutte ut all den usunne maten med frukt, grovt brød osv, og kommet meg på tredemøllen i et par 10-talls timer" Jeg er helt enig. Overvekt er intet mer enn en belastning for kroppen, og alle som vil kan gå ned i vekt, men veldig få tror de kan klare det. Det er litt forståelig at overvektige kan føle seg rådville der ute også, for det finnes jo utallige dietter som mange sikkert har prøvd uten hell, og man vil jo etter hvert miste motet. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Overvektige legger naturligvis mindre vekt på utseendet. Derfor vil tynne, picturr purrfecte mennesker naturligvis også jamt over se bedre ut i klesveien. Både fordi de kuleste klærne lages og ser best ut på tynne, men også fordi de generelt er mere opptatt av utseende. Det er min teori. Du har i hvert fall rett i én ting, og det er at de kule klærne lages til (og ser som regel best ut på) slanke mennesker. Fytti svarte feite så vanskelig det er å være småtjukk tenåringsjente her til lands. For tenk, ikke alle tjukkaser synes tunika er et fabelaktig plagg. Nå har jeg kvittet meg ganske effektivt med dette problemet selv, men jeg gråter innvending hver gang jeg ser ei stor rumpe i tights. For jeg vet hun ikke får på seg noe annet, stakkar. Altså, det er ikke det å si at tjukke kler seg overveiende smakløst. Jeg har sett flere rundere mennesker som vel kan sies å være noe overvektige, men som kler seg både hot og sexy. Men det å være grusomt overvektig viser til at man ikke har noen sans for skam eller selvkontroll, men rett og slett bare gir faen. Slikt har en tendens til å smitte over på flere av livets aspekter, der i blant valg av klesplagg. Jeg er på ingen måte noen moteguru (bare spør i motetråden ) men jeg føler no at jeg har en ok sans for hva som sømmer seg plaggmessig. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Å finne klær som tynn er et pes uten like, det også. Finnes knapt butikker i Oslo som fører størrelse 44 i jakker, for eksempel. 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Å finne klær som tynn er et pes uten like, det også. Finnes knapt butikker i Oslo som fører størrelse 44 i jakker, for eksempel. Ehh, jo? Troll. Endret 18. januar 2012 av Ramius 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Å finne klær som tynn er et pes uten like, det også. Finnes knapt butikker i Oslo som fører størrelse 44 i jakker, for eksempel. Ehh, jo? Troll. Tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Er man høy og veldig spinkel, så er det ekstremt vanskelig å finne klær som passer - jo. Endret 18. januar 2012 av AnewZ 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Bli feit - worked for me. Men så må man begynne å trene, og det er stress. Lenke til kommentar
Populært innlegg Okapi Skrevet 18. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 18. januar 2012 Troll? Ærlig talt, hvor barnslig går det an å være? Jeg sliter helt oppriktig med å finne klær som sitter bra, de aller fleste butikker fører kun ned til størrelse 46. Istedenfor å komme med sure oppstøt kan dere jo eventuelt heller vise hvordan jeg etter sigende tar feil. 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå