weebl Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 ugh, vet hva dere mener! samme greia her i storbritannia, tights og en genser eller whatever og britiske jenter er gjerne ikke så veldig veldreide at det gjør noe... topp hele greia med uggs eller sånne små rare sko som nesten ikke er sko så har du dekt klesstilen til de fleste i dette landet som ikke er chavs Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Bernhoft kan som regel det å kle seg, men på kveldens spellemann reagerer jeg på slipsvalget. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Var flere der om jeg ikke husker feil som hadde fæle slips. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Han ene i Madcon hadde svart skjorte og kvitt slips. Husker ikke hva han heter.. Chawe? Nei det er han tynne. I alle fall han lubbne som jeg ikke gidder å google. Hysterisk pinlig opptreden av Plumbo by the way :!: Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ble spesielt classy i kombinasjon med jeans. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Trist at de gjorde det, for nå er alle aviser ødelagt i flere dager framover. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det er trendy å være antirasistisk vet du... 6 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Bernhoft kan som regel det å kle seg, men på kveldens spellemann reagerer jeg på slipsvalget. Du får klage på kona. Han ser visst omtrent ikkje kva han har på seg, så det er fruen som bestemmer. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg er også grenseløst fargeblind, og kan skrive under på at det kan by på enorme problemer når det gjelder klesvalg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Det må være jævlig kjipt om en er opptatt av klær. Lenke til kommentar
Populært innlegg Okapi Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. januar 2012 Bernhoft bruker briller uten styrke, fordi briller er en viktig del av hipsterlooken. Som nærsynt og brilleavhengig føler jeg nesten det blir litt ufint; som å bruke rullestol for å kuppe lekker parkering. Kombinert med hitlerjugendsveisen blir hele stilen hans vanskelig fordøyelig for min del. 13 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 ugh, vet hva dere mener! samme greia her i storbritannia, tights og en genser eller whatever og britiske jenter er gjerne ikke så veldig veldreide at det gjør noe... topp hele greia med uggs eller sånne små rare sko som nesten ikke er sko så har du dekt klesstilen til de fleste i dette landet som ikke er chavs Jeg synes gjennomsnittsbriten kler seg mye medre enn gjennomsnittsnordmannen. Nå vet ikke jeg hvor i Storbritannia du er hen, men i Manchester så kler de fleste seg nokså bra Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg er i Wales, studerer i en relativt liten by som i hovedsak består av studenter så ser en god blanding av folk fra alle steder i Storbritannia. men det er helt klart ingen tvil om at det er stor forskjell fra område til område. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 http://www.tv2.no/underholdning/gkn/mariann-thomassen-kom-paa-roed-loeper-med-holdinstroempebuksa-utenpaa-kjolen-3683219.html dame som tror hun er kul samme hva hun tar på seg. Det skriker oppmerskomhetssyk av det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 http://www.tv2.no/underholdning/gkn/mariann-thomassen-kom-paa-roed-loeper-med-holdinstroempebuksa-utenpaa-kjolen-3683219.html dame som tror hun er kul samme hva hun tar på seg. Det skriker oppmerskomhetssyk av det. Provoserende hun der. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det har jeg heller aldri skjønt. Hvorfor bruker generelt overvektige jenter det plagget som viser kroppen mest? Tights og tunika over er vel ikke en uvanlig kombinasjon å se på byen for en overvektig jente. Dette kan jeg gjerne hjelpe deg med. Du skjønner det, at når man er tjukk og jente, betyr det gjerne at beina dine er som to korte trestubber å gå med. Altså det er tungt å flytte på seg, fordi man er kort, og har lite bevegelighet på grunn av bredden. De fleste olabukser og lignende man får kjøpt i stor størrelse har en helt forjævelig passform, de er store som telt og henger under skoene, er lange i livet og brede rundt leggene. Dette gjør det enda verre å bevege seg. Det å klemme seg inn i et plagg som faktisk hjelper til å skille beina fra hverandre, og i tillegg holde den bevegelige massen (aka. fettet) noe på plass, det er som å gå ned flerfoldige kilo. Og tunika? Det er vel noe en motesak, og noe en komfortsak, det også. 5 Lenke til kommentar
August. Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Det er sikkert utrolig deilig å gå naken rundt også, men andre vil skjemmes av det. På samme måte som noen (ihvertfall jeg) synes det er unødvendig å få presset en gigantisk rumpe kledd i tights, som etterlater ingenting til fantasien, opp i ansiktet hver gang noen svært overvektige presser seg mot meg på trikken ol. Jeg forstår det du sier, men det er endel som glemmer at de burde i det minste ha en overdel som skjuler bakenden når de bruker tights. Mulig det er jeg som har feil kroppsfokus, men de kunne like gjerne ha gått naken og synet ville vært like gross. Edit: Dette bildet passer forøvrig fint inn i tråden. Synes de toppene er ganske forferdelige i utgangspunktet, men det der.. Endret 17. januar 2012 av Jottnegen 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) tights? Endret 17. januar 2012 av Eksboks 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå