AnewZ Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hvordan en joggebukse av litt kvalitet kan sies å være jævlig ubehagelig er utenfor min fatteevne (som kan sies å være begrenset). Er jo 100% bomull. 6 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Skal operere kneet på lørdag og regner med å bruke joggebukse i noen dager. Hvor får jeg tak en av litt kvalitet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) @Jostein K.: Folk har forskjellige preferanser, og heldigvis er jo opp til enhver hva de vil gå med innenfor husets fire vegger. Følte meg dog ikke smart i dag da det kom en kar fra Securitas som skulle skifte batteri i røykvarsleren. Satt midt i en BF3-match med stilong og t-skjorte med teksten "I'm a slut" (intern humor) på. Da begynte jeg virkelig å revurdere koseantrekket... :!: Endret 12. januar 2012 av lokeland 6 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Skal operere kneet på lørdag og regner med å bruke joggebukse i noen dager. Hvor får jeg tak en av litt kvalitet? Session joggebuksen jeg fikk for to år siden er jævla behagelig Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 pakkis sosseer er det verste! direkte kvalmt, men bra vi har litt av alt. kjedelig om alle var like. 8 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Jeg liker ikke å se jenter i joggesko, tights og en hettegenser som bare er så vidt lang nok til at den dekker kanten på tightsen. Aller helst asics, turkis og hvite, joggesko, en svart tights og grå hettegenser. Æsj. Det er noen på skolen min som går rundt i det hele tiden av en merkelig grunn. Endret 13. januar 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det er enda verre når jenter går i tights og trenchcoat. Gjerne fordi de da slipper å skifte underdel før gymtimen. Helvete heller, det ser ille ut. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg liker ikke å se jenter i joggesko, tights og en hettegenser som bare er så vidt lang nok til at den dekker kanten på tightsen. Aller helst asics, turkis og hvite, joggesko, en svart tights og grå hettegenser. Æsj. Det er noen på skolen min som går rundt i det hele tiden av en merkelig grunn. og fra under hettegenseren stikker en hvit "jenteklesplagg sak" ut, som dekker halve rumpa. 5 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg liker ikke å se jenter i joggesko, tights og en hettegenser som bare er så vidt lang nok til at den dekker kanten på tightsen. Aller helst asics, turkis og hvite, joggesko, en svart tights og grå hettegenser. Æsj. Det er noen på skolen min som går rundt i det hele tiden av en merkelig grunn. Virkelig? Et av de lysere øyeblikkene når jeg går gatelangs er jenter i treningsthights. 6 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg liker ikke å se jenter i joggesko, tights og en hettegenser som bare er så vidt lang nok til at den dekker kanten på tightsen. Aller helst asics, turkis og hvite, joggesko, en svart tights og grå hettegenser. Æsj. Det er noen på skolen min som går rundt i det hele tiden av en merkelig grunn. Virkelig? Et av de lysere øyeblikkene når jeg går gatelangs er jenter i treningsthights. Det er hot hvis de trener, men det er lame hvis de bruker det som helt vanlig antrekk til å gå på skolen. 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg liker ikke å se jenter i joggesko, tights og en hettegenser som bare er så vidt lang nok til at den dekker kanten på tightsen. Aller helst asics, turkis og hvite, joggesko, en svart tights og grå hettegenser. Æsj. Det er noen på skolen min som går rundt i det hele tiden av en merkelig grunn. Dersom dette er en del av et treningsantrekk og man forflytter seg til eller fra trening, så tenker jeg ikke over det og har ikke noe i mot det. Dessuten, hvem klager over et antrekk som former rumpen til en jente såpass at man kan ha en meget god utsikt? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Jeg liker ikke å se jenter i joggesko, tights og en hettegenser som bare er så vidt lang nok til at den dekker kanten på tightsen. Aller helst asics, turkis og hvite, joggesko, en svart tights og grå hettegenser. Æsj. Det er noen på skolen min som går rundt i det hele tiden av en merkelig grunn. Dersom dette er en del av et treningsantrekk og man forflytter seg til eller fra trening, så tenker jeg ikke over det og har ikke noe i mot det. Dessuten, hvem klager over et antrekk som former rumpen til en jente såpass at man kan ha en meget god utsikt? Jeg. Fordi det dessverre er en feit jente på skolen som går i treningstights 4/5 dager i uken =/ 4 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det har jeg heller aldri skjønt. Hvorfor bruker generelt overvektige jenter det plagget som viser kroppen mest? Tights og tunika over er vel ikke en uvanlig kombinasjon å se på byen for en overvektig jente. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 De vil vel se hot ut de også, selv om forsøkene er helt krisesituasjon. Jeg hadde en i klassen min på ungdomsskolen som gikk hver dag i vår/sommer-halvåret med tights. Det var direkte disgusting å se den bølge seg over den feite appelsinhuden. Jeg kan legge til at hun var den av jentene som kledde seg lettest, og hun var så tykk at hun kunne sprenge 2 par Converse i løpet av sesongen. Nam, nam! Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Namnamnamnam. Hvordan kan du ikke like dette? Liker du ikke pupper? Legg merke til glassene... 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Det var det første jeg la merke til. 5 Lenke til kommentar
Quasimoodo Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Og mannen i bakgrunnen virker helt uinteressert. Tro hvor han er på vei? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Åpne døra for limousinen i bakgrunnen, kanskje. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 (endret) Jeg liker ikke å se jenter i joggesko, tights og en hettegenser som bare er så vidt lang nok til at den dekker kanten på tightsen. Aller helst asics, turkis og hvite, joggesko, en svart tights og grå hettegenser. Æsj. Det er noen på skolen min som går rundt i det hele tiden av en merkelig grunn. Virkelig? Et av de lysere øyeblikkene når jeg går gatelangs er jenter i treningsthights. Ja,jo, egentlig enig. Jeg forklarte kanskje litt dårlig, men jeg sliter med å finne bilde. Det eneste jeg kan gjøre er å linke til en av Jenna Marbles. I den delen hvor hun har på seg lilla hettegenser. Og det er jo ikke treningstights heller på vei til eller fra trening. Det er standard skole-outfit. Endret 14. januar 2012 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå