Populært innlegg AnewZ Skrevet 11. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg slapper av i jeans. Det er da akkurat like behagelig som joggebukser. Second that! Det er minst like oppfriskende å ta på seg en nystrøken skjorte og et par jeans etter en dusj som å hoppe i joggebukse og tenke "helsikken, det er chill å se harry ut" Så det er derfor du heller tar på deg en "nystrøken skjorte" når du skal være hjemme hele dagen å chille? Sånn du kan tenke "fy faen jeg ser bra ut"? Vet hvertfall at jeg ikke gidder å bruke en nystrøken skjorte om jeg kun skal slappe av hjemme en dag, men det er vel kanskje bare meg? 17 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du er ikke alene der, nei. 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du brukte litt under ein månad for å tenke ut ein respons på det? 5 Lenke til kommentar
Brap Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Eller at han kanskje ikke sjekker mov hver dag........... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Du brukte litt under ein månad for å tenke ut ein respons på det? I dag er vel første gang jeg har vært pålogget her siden 16-19 desember en gang tror jeg, så det så. Sjekket ikke datoene heller, så var egentlig ikke planlagt å bumpe noe så gammelt. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg slapper av i jeans. Det er da akkurat like behagelig som joggebukser. Second that! Det er minst like oppfriskende å ta på seg en nystrøken skjorte og et par jeans etter en dusj som å hoppe i joggebukse og tenke "helsikken, det er chill å se harry ut" Så det er derfor du heller tar på deg en "nystrøken skjorte" når du skal være hjemme hele dagen å chille? Sånn du kan tenke "fy faen jeg ser bra ut"? Vet hvertfall at jeg ikke gidder å bruke en nystrøken skjorte om jeg kun skal slappe av hjemme en dag, men det er vel kanskje bare meg? Det finnes faktisk ikke bedre følelse enn å tenke at ¨fyfaen jeg ser bra ut¨ Tenk om dek kommer gjester feks, altid klar for alt. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg slapper av i jeans. Det er da akkurat like behagelig som joggebukser. Second that! Det er minst like oppfriskende å ta på seg en nystrøken skjorte og et par jeans etter en dusj som å hoppe i joggebukse og tenke "helsikken, det er chill å se harry ut" Så det er derfor du heller tar på deg en "nystrøken skjorte" når du skal være hjemme hele dagen å chille? Sånn du kan tenke "fy faen jeg ser bra ut"? Vet hvertfall at jeg ikke gidder å bruke en nystrøken skjorte om jeg kun skal slappe av hjemme en dag, men det er vel kanskje bare meg? Ja. Sånn at når jeg møter et speil kan jeg heller tenke "ooh, jeg så litt fresh ut" og få en liten moralsk boost, i stedet for å ligge bakfull på sofaen og spille BF3 i joggeklær hele dagen, gå til speilet og tenke "fyttihelvete, jeg ser enda verre ut enn jeg føler meg". Hva er en "nystrøken skjorte" (altså i hermetegn)? 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg slapper av i jeans. Det er da akkurat like behagelig som joggebukser. Second that! Det er minst like oppfriskende å ta på seg en nystrøken skjorte og et par jeans etter en dusj som å hoppe i joggebukse og tenke "helsikken, det er chill å se harry ut" Så det er derfor du heller tar på deg en "nystrøken skjorte" når du skal være hjemme hele dagen å chille? Sånn du kan tenke "fy faen jeg ser bra ut"? Vet hvertfall at jeg ikke gidder å bruke en nystrøken skjorte om jeg kun skal slappe av hjemme en dag, men det er vel kanskje bare meg? Jeg kan faktisk til tider ta på meg noe penere tøy når jeg bare skal chille. Vet ikke hvorfor, men jeg føler meg mer "pigg" og klar for noe, kontra å føle seg som en slask i joggebukse. Det har noe med selvfølelse å gjøre og at dersom man skal noe eller får gjester på døren, så ser man någenlunde ut. Nå snakker vi ikke om nystrøken skjorte og press i buksa, men en jeans og en casual skjorte er ikke uvanlig at jeg trer på meg etter en dusj og med en plan om å bare chille hjemme. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Når jeg skal slappe av har jeg på meg jeans og en pique. Akkurat like behagelig som joggebukse og t-trøye. Skjorte blir litt overkill hvis man bare skal sitte foran xboxen en hel søndag. 2 Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg kan faktisk til tider ta på meg noe penere tøy når jeg bare skal chille. Vet ikke hvorfor, men jeg føler meg mer "pigg" og klar for noe, kontra å føle seg som en slask i joggebukse. Det har noe med selvfølelse å gjøre og at dersom man skal noe eller får gjester på døren, så ser man någenlunde ut. Nå snakker vi ikke om nystrøken skjorte og press i buksa, men en jeans og en casual skjorte er ikke uvanlig at jeg trer på meg etter en dusj og med en plan om å bare chille hjemme. This. Personlig så klarer jeg ikke bruke joggebukse uansett, føler meg så ekstremt shabby og svett. Så jeans eller kordfløyel er det jeg bruker når jeg slapper av. Har kommet til det punktet at jeg som oftest bruker pique fremfor t-skjorter også, av samme grunn som jeg velger jeans over joggeukse. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) @fkm: Jeg kommer aldri til å skjønne hvordan du kan mene det. En myk og deilig, alt for stor joggebukse kan ikke engang sammenlignes med jeans i mine øyne. Men hva folk foretrekker å bruke av klær bak husets fire vegger er jo opp til enhver, heldigvis. Endret 11. januar 2012 av lokeland 5 Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det må være en joggebukse av -usedvanlig- dårlig kvalitet hvis den i det hele tatt skal være i nærheten av jeans. Komforten er så til de grader mye bedre. At man ikke føler seg like vel i den fordi man føler seg shabby er en helt annen sak. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg ser helt klart at pique er mer behagelig enn skjorte, men jeg er en frysepinne. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Løse chinos, piqué og kasjmir-halfzip = ultimate slaskeplagget for min del! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Flanell eller cord er nå desidert beste å være slask i. Om det er kaldt har jeg også en grisedeilig men stygg hettegenserjakke med for mens ovnen varmer opp stuen. Mmmmm. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Når jeg skal slappe av har jeg på meg jeans og en pique. Akkurat like behagelig som joggebukse og t-trøye. Skjorte blir litt overkill hvis man bare skal sitte foran xboxen en hel søndag. Skyt meg i rævva. Skal man slappe av går man naken. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Aldri skjønt den gå naken greia. Utrolig ekkelt med folk som sitter naken i sofaen sin. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hæ? Er det seriøst folk som gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå