dysfunctional Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg liker vest sammen med dress, men er den for kort, er det grusomt. Er det noen tommelfingerregel på str i vest? F.eks at skjorten ikke skal synes over beltet? Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg vet ikke om denne bloggen er tull eller seriøs, men den har mange "gullkorn". http://heidialexandraolsen.blogg.no/outfit.html Trolling fra ende til annen. Blir oppgitt av at folk gidder å reagere på det. Hun har tjent endel på bloggen også visstnok. Successful troll is successful heter det vel. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg vet ikke om denne bloggen er tull eller seriøs, men den har mange "gullkorn". http://heidialexandr....no/outfit.html Trolling fra ende til annen. Blir oppgitt av at folk gidder å reagere på det. Hun har tjent endel på bloggen også visstnok. Successful troll is successful heter det vel. vel, stilen er fortsatt stygg. Og det er mange som har den Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Haha, det her må være noe av det styggeste jeg har sett på lenge: 6 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ble uvel av å se på de jeg... Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Vil påstå at betjeningen på Mc`Donalds ser mer anstendig ut enn denne karen her. Ahhh. Romantisk og klassisk Tr3ndy boobs Telt? 4 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Bare hater denne stilen. RØD stringtruse? omg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 String Emil er jo en topp kar. 5 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Namnamnamnam. Hvordan kan du ikke like dette? Liker du ikke pupper? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Nææ.. skeptisk når det blir hovedfokuset til en brud. Ikke særlig klassisk 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Namnamnamnam. Hvordan kan du ikke like dette? Liker du ikke pupper? Er du seriøs? Endret 9. januar 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Vedder en 10`er på at samtlige av brudene ovenfor er fra De Britiske Øyer. Det går bare ann der og da kanskje mest i strøk rundt om i Essex Endret 9. januar 2012 av Mantoius 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Balthier, kan du ikke for faen slutte med den episk lame trollingen din? Det er nok nå, og det er gjennomskuet for en halv evighet siden. 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Folk på stranda (spesielt østeurpoere) med speedo, "raske" solbriller og tjukt gullkjede rundt halsen Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Folk på stranda (spesielt østeurpoere) med speedo, "raske" solbriller og tjukt gullkjede rundt halsen Raske briller er uslåelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå