Programvare Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noe jeg ikke forstår er hvordan mennesker kan trekke en sammenligning når det kommer til klesstil/plagg og legning. Hvorfor det? Jeg kjenner en homofil som synes slike bukser er veldig "søte", noe ikke jeg synes i det hele tatt. Jeg er hetero. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noe jeg ikke forstår er hvordan mennesker kan trekke en sammenligning når det kommer til klesstil/plagg og legning. Enkelte henger igjen noen tiår tilbake på det punktet. Ironisk nok er det som oftest mest synlig hos folk som såvidt kan huske 90-åra. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noe jeg ikke forstår er hvordan mennesker kan trekke en sammenligning når det kommer til klesstil/plagg og legning. Tjaa, hadde nok mine mistanker om at Jan Thomas var homo før jeg fikk vite det skikkelig. Og jeg er 90% på at en på skolen er homo. Men sånn over nett er det vel regelrett meget vanskelig å ta en konklusjon. Men der jeg kommer fra er det nok av folk som mener at fuktighetskrem er homo, og å bry seg om hvordan man ser ut er ganske feminint. Men å få så tørr hud at du blør er kult da, samtidig som du ikke drar noen damer... "Essensen" til Jan Thomas er homo, så det var vel ingen stor gåte hehe Hehe ja, sant det. Virker som mange er redde for å ta vare på seg selv pga et "homostempel". De fleste vokser opp fra usikkerheten og danner sine egne meninger ettersom de blir eldre. Hvis man ser bort fra de stakkarene som bor hjemme hos foreldrene på bygda i en alder av 20+ Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Programvare: Fantastisk, du kjenner en homofil med den meningen! Jeg kjenner en hetrofil som synes det er kult også, blir det veldig hetro da? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Noe jeg ikke forstår er hvordan mennesker kan trekke en sammenligning når det kommer til klesstil/plagg og legning. Enkelte henger igjen noen tiår tilbake på det punktet. Ironisk nok er det som oftest mest synlig hos folk som såvidt kan huske 90-åra. Herregud, så tolerante alle er blitt da. Er det bare jeg som tenker "homo" hvis jeg ser en gutt med brunkrem, sminkespeil, pysjbukse og bedre stelt hår enn den deiligste jentA på skolen? Endret 27. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noe jeg ikke forstår er hvordan mennesker kan trekke en sammenligning når det kommer til klesstil/plagg og legning. Takk gud for at det ikke bare er meg som ikke forstår det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Noe jeg ikke forstår er hvordan mennesker kan trekke en sammenligning når det kommer til klesstil/plagg og legning. Enkelte henger igjen noen tiår tilbake på det punktet. Ironisk nok er det som oftest mest synlig hos folk som såvidt kan huske 90-åra. Herregud, så tolerante alle er blitt da. Er det bare jeg som tenker "homo" hvis jeg ser en gutt med brunkrem, sminkespeil, pysjbukse og bedre stelt hår enn den deiligste jenten på skolen? Det går vel mer i femi. Jeg har møtt og kjenner flere homofile, og de kan være alt fra vanlige karer til "super skruller". Endret 27. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noe jeg ikke forstår er hvordan mennesker kan trekke en sammenligning når det kommer til klesstil/plagg og legning. Enkelte henger igjen noen tiår tilbake på det punktet. Ironisk nok er det som oftest mest synlig hos folk som såvidt kan huske 90-åra. Herregud, så tolerante alle er blitt da. Er det bare jeg som tenker "homo" hvis jeg ser en gutt med brunkrem, sminkespeil, pysjbukse og bedre stelt hår enn den deiligste jentA på skolen? Jeg tenker ekkel gutt som gjør litt for mye ut av det å se bra ut. Syns det ser helt latterlig stygt ut, men homo? Nei. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt OT Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hva er det med gutter og "utringede" V-tskjorter egentlig? Endret 28. november 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vel, vil de gå med det, så la de få lov. Det er dems liv, ikke ditt. Men, imo, så ser det ikke veldig .. mannlig ut. Men joggebukser, derimot. Det er livet! Ingenting mer komfortabelt! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Vel, vil de gå med det, så la de få lov. Det er dems liv, ikke ditt.Hele denne tråden går ut på å diskutere stiler man ikke liker... Endret 28. november 2008 av Skagen #1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 GREIT: GUTTER MED HÅRET GNIDD NEDOVER RYGGEN MED GULLKAM OG BUKSER SOM SER UT SOM DE ER DYRERE ENN MOBILEN DE HOLDER I HANDA OG MED BRUNKREM SÅ DE SER UT SOM DE AKKURAT HAR KOMMET FRA ET TOLVÅRS LANGT OPPHOLD I MALLORCA KAN VÆRE LITT SMÅTT KVALMENDE MEN JEG PRØVER SÅ GODT JEG KAN Å RESPEKTERE DE FOR DERES VALG. Takk for meg, roger ut. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 GREIT:GUTTER MED HÅRET GNIDD NEDOVER RYGGEN MED GULLKAM OG BUKSER SOM SER UT SOM DE ER DYRERE ENN MOBILEN DE HOLDER I HANDA OG MED BRUNKREM SÅ DE SER UT SOM DE AKKURAT HAR KOMMET FRA ET TOLVÅRS LANGT OPPHOLD I MALLORCA KAN VÆRE LITT SMÅTT KVALMENDE MEN JEG PRØVER SÅ GODT JEG KAN Å RESPEKTERE DE FOR DERES VALG. Takk for meg, roger ut. Med andre ord, du liker ikke sosser Fy faen nå fikk jeg lyst på Kina snacks. Sånne sprø sjokoladekuler Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 GREIT:JEG PRØVER SÅ GODT JEG KAN Å RESPEKTERE DE FOR DERES VALG. Why? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Egentlig driver jeg med en engelsk presentasjon, men er artig å leke seg med forumet på siden. Det jeg reagerte på var at han ser ut til å hate sosser så intenst, men likevel så prøver han å respektere dem. Jeg skjønner ikke hvorfor han absolutt må prøve å respektere dem, kan han ikke bare være åpen om at han syns de ser ut som noen jævla tullinger? Å provosere en gjeng pakkiser er ikke det første jeg vil gjøre. Er ikke verdt å risikere livet mitt for å få meg en satans god latter. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hater gangstere. Det eneste jeg hater mer er wannabe gangstere eller såkalte wiggere. Espennt Gjengmentaliteten gjør folk tøffere enn det de er. Samtidig senker det motet og troen på seier til han som står alene mot en gjeng. Konfronter den personen som var mest frempå en gang du har en sjangse til å være alene med vedkommende. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hater gangstere. Det eneste jeg hater mer er wannabe gangstere eller såkalte wiggere. Espennt Gjengmentaliteten gjør folk tøffere enn det de er. Samtidig senker det motet og troen på seier til han som står alene mot en gjeng. Konfronter den personen som var mest frempå en gang du har en sjangse til å være alene med vedkommende. jeg ler av gjengene, spesielt de som bare er wannabe gangsters som tror de får "makt" og respekt bare fordi de er bøse og store i kjeften mot andre og slåss på barene i helgene. herregud, hva for slags makt er det? kjører rundt i nedslitte bmw'er og noe fancy klær de sjeldent bytter og jobber på en kebabkiosk.... sorry for OT Endret 28. november 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå