Mladic Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hva med når negere kler seg som hvitinger da? Hva syns du om det? Det er jo helt greit. Men hva er definisjonen av å kle seg "hvit"? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det der er jo ikkje eit forsøk ein gong... Kven går vel ikkje i joggebukser eller liknande ein søndag der du rett og slett gir faen? Men mange går sånn til vanlig og offentlig! btw, kanskje det er sært men jeg klarer ikke å være komfortabel i joggebukse søndag eller ikke Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Joggebuksa mi forlater ikke huset mitt! 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg kan ikke fordra folk som går i joggebukse til alt dagligdags. Virker som det har blitt trend å gå i joggebukse med en finere overdel også. Ser helt loka ut. Men at joggebukse er digg hjemme i helga, det skal jeg ikke si noe om. Det er et must have for meg vertfall 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Joggebukse er digg når man skal gå en tur ned til butikken, eller sykle seg en tur, eller sitte hjemme. Alltid digg. 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg kan ikke fordra folk som går i joggebukse til alt dagligdags. Virker som det har blitt trend å gå i joggebukse med en finere overdel også. Ser helt loka ut. Men at joggebukse er digg hjemme i helga, det skal jeg ikke si noe om. Det er et must have for meg vertfall Ser mange av småkidddzza på Danmarksplass ungdomskole tråkker rundt i det du beskriver der. Joggebukse og sigg vettu, det er oppskriften. Greit nok at det er en yrkesskole, og at harryfaktoren følgelig er litt høyere enn normalt, men whitethrash-stilen er tydeligvis dette kullets protestklesdrakt.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Bruker ikke joggebukse til å slappe av jeg. Da er det en fotballdrakt og en trenings/badeshorts. Vet faktisk ikke om jeg har noen joggebukser lengre engang. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg slapper av i jeans. Det er da akkurat like behagelig som joggebukser. 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg slapper av i jeans. Det er da akkurat like behagelig som joggebukser. Second that! Det er minst like oppfriskende å ta på seg en nystrøken skjorte og et par jeans etter en dusj som å hoppe i joggebukse og tenke "helsikken, det er chill å se harry ut" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Har et par fantastisk myke bomullsbukser fra Zara som jeg slapper av i. Men både de og jeans har en stor mangel: De er ikke elastiske. Kanskje greit å bli minnet på at man heller burde trene, hvis det begynner å bli et problem når man har en slapp innedag.., Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg slapper av i jeans. Det er da akkurat like behagelig som joggebukser. Second that! Det er minst like oppfriskende å ta på seg en nystrøken skjorte og et par jeans etter en dusj som å hoppe i joggebukse og tenke "helsikken, det er chill å se harry ut" Third! Mye deiligere å ta på seg noen ordentlige klær Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det der er jo ikkje eit forsøk ein gong... Kven går vel ikkje i joggebukser eller liknande ein søndag der du rett og slett gir faen? Men mange går sånn til vanlig og offentlig! btw, kanskje det er sært men jeg klarer ikke å være komfortabel i joggebukse søndag eller ikke Men så finnes det folk (inkludert meg) som klarer å gi faen èn dag i uken 3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Skal du slappe av er det ikke noe som slår shorts eller bokser (passer dog dårlig hvis det bor andre i huset) da. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg tilstår! Å hoppe ut av dusjen etter en treningsøkt og ta på seg en joggebukse som har ligget over ovnen er guds gave til mennesket. 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nei. Morgenkåpe slår alt 7 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg skjønner virkerlig ikke at folk synes det er ubehagelig å gå i jeans/chinos/o.l Jeg går alltid med det, og kunne aldri tenke meg å gå med joggebukse på andre steder enn treningssenteret. Jeg hater virkelig å se folk i joggebukse utendørs. Er nesten støtende 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det er ikke ubehagelig, men joggebukse er samtidig så mye mer behagelig. Vowels har likevel rett, morgenkåpe er det beste. Det er kanskje det deiligste plagget ever! Hvis jeg skal ha maks deilige klær på men ikke har joggebukse eller morgenkåpe tilgjengelig blir det et par løse chinos og en flanellskjorte. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Pysjbukse, løs piqué og kashmirgenser er min favoritt! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Singlet og boxer er også en slager her i heimen. 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Lol, går folk rundt i boxer hjemme hos deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå