Phelge Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg så en space kar på bussen forleden dag. Han hadde på seg noen stygge Ecco-ish chelsea boots (med glidelås!!) og sorte jeans. Jakken og hodeplagg er omtrent et kapittel for seg selv. Den koksgrå jakken var noe ull/bomullsgreier (forferdelig stygt stoff) som satt stramt fra ca midt på lårene og helt opp til å dekke halsen, med en lang rad knapper. På hodet hadde han flosshatt!! Han gikk for en weird trollmannslook!!! Übersært. Har forøvrig sett samme karen i sorte jeans, converse, kortermet skjorte og vest. Ikke lekkert det heller. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Fake logoer og tall fra butikker som cubus osv. Ser jo bare rart ut og ofte veldig stygt og. Jeg skulle ha en helt plain svart kose-hettegenser som jeg ikke ville ha masse skjit på og endte med at jeg tok det med i en bestilling av klær fra USA pga. jeg fant ikke i Norge.. Ossen "fake"? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Tror ikke Ossen er nå merke, så tviler på at det finnes fake Ossen-klær.. 7 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Fake som i at det ikke er noe, det er bare fillers eller hva man skal si. Helt plain er ofte bedre spør du meg. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mladic Skrevet 18. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. desember 2011 Sånn typisk G-star, Jack & Jones "logoer" på klærne, det pleier å stå masse tullball. 13 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg syns ikke tekst har noe å gjøre på klær i det hele tatt jeg. Med mindre det er ditt eget navn. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Har blitt byttet inn mengder med gensere/t-skjorter med glorete skrift opp igjennom tiden ved juletider. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Kom en førtiåring innom jobb i dag, kledd i Moods fra topp til tå - og da mener jeg fra topp til tå; alt fra sko, bukse, genser, jakke, hansker, skjerf, lue osv, og det eneste jeg ikke så var underbukse og sokker. Jeg ble rimelig kvalm. 7 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Jeg liker absolutt ikke Mods of Norway. De har vel litt till dall som kan funke hvis du kjører en litt gjennomført fargerik stil, men de fleste ser jo ut som små 12åringer der de løper rundt i de draktene sine. Merker jeg får helt barneskole assosiasjoner når kiosken der jeg jobber fylles opp med voksne menn som kan finne på å kle seg i slikt, blæh. Endret 20. desember 2011 av Carlgutt 5 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Typisk "rocka, men pynta"-stil har jeg i 99% av tilfellene svært lite til overs for. Tenker da mye innslag av svart og hvitt. Jeans i sort eller en "kul" vask, skjorte i svart eller hvit med slips i motsatt farge eller band t-skjorte med dressjakke utapå kombinert med noen harry smykker av noe slag. Var på musikkjam i dag og så alt for mange i 40+ alderen som kjørte noe slikt. 7 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg liker ikke når hvite kler seg som gangstere. Alt for mange wannabe-negere. 6 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg liker ikke når hvite kler seg som gangstere. Alt for mange wannabe-negere. De er wannabe negre óg de er rasister Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Hva med når negere kler seg som hvitinger da? Hva syns du om det? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Det der er jo ikkje eit forsøk ein gong... Kven går vel ikkje i joggebukser eller liknande ein søndag der du rett og slett gir faen? 4 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) Hva med når negere kler seg som hvitinger da? Hva syns du om det? De er som oftest ikke rasister, det gjelder som oftest ungdommen når hvite kler seg som svarte, men at svarte kler seg som hvite ser jeg egentlig på som helt normalt. Endret 21. desember 2011 av sebastifuck Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 På butikken i dag, Svarte MBT sko (grusomt stygge grunnet rulle opplegget) hvit bommulsbukse, svart hettegenser og nisselue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå