Mladic Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 ÅÅHH Neeei de bruker jeans og chinos. Herregud så forferdelig stygt. btw hva bruker du? Joggebukse? Nei, men jeg mener det er sykt lite originalt og kreativt, når alle ligner på hverandre. Tror de fleste skjønner hva han mener, Alle har vel sett "uniformen" PRL v-hals med piquet eller skjorte under, lys beige chinos og yankees-capsen plantet på hodet. Det ER jo ikke veldig originalt, de fleste i en klikk som går med disse klærene gjør det jo bare fordi førstemann begynte, og har neppe mer enn en halv selvstendig klestanke i hodet. @sebastifuck: har postt både et ene bildet og link til siden her før. Helt grusomt. Det er ikke mange som aksepterer at de rir på bølgen, istedenfor å synke ned i dypet og være annerledes. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er da vel Henrik Thodesen som er avbildet? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tom&Jerry Skrevet 14. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Klovner i en limmo Vi er kul. Vi går i moods dress og er så jævlig kontroversielle som våger å bryte ut av det klassiske. I tillegg koster dressen fem tusen spenn. tr3ndy Endret 14. desember 2011 av Mantoius 12 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvordan kan man smile når man går i slike klær?... 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ein kan ikkje gjer anna når ein har betalt så mykje. Ein må iallefall late som ein likar det... Når eg ser postar som det, gruar eg meg litt til 17. mai. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Haha, så noen som kjørte nedover Bogstadveien idag med en svart Hummer limmo og full musikk i 18 tiden. Det er harry det. (måtte bare lufte hodet) 3 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Ikke det at dressen ikke er kjempe stygg, men Pilgaard og Thodesen pleier jo å kle seg ok. Bedre enn mange andre kjendiser, neppe noe han gikk i frivillig. Btw, så en dame for noen dager siden med vanlig pene klær, men i sko som lignet svømmeføtter, (!) og att på til var de irr grønne Endret 14. desember 2011 av LucarioX Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Gliset til Moods-fyren er nesten verre enn klærne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Haha, så noen som kjørte nedover Bogstadveien idag med en svart Hummer limmo og full musikk i 18 tiden. Det er harry det. Så det samme. Holdt på å dø. Måtte faktisk snu meg for å ikke bryte ut i latter når jeg så han ene maxzxzxz k333g3 karen hang med armen ut av vinduet osv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vi kjørte Hummer-limmo til 10. klasse-ballet. Vi var SYYYYYYYKT KEEGE. Serr azz. 5 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hver gang jeg ser en Hummer tar jeg frem rpg'en min og skyter den i fillebiter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hver gang jeg ser en Hummer tar jeg frem rpg'en min og skyter den i fillebiter. 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 No mercy for American hummer mothafuckas! 3 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Augene hans var forresten nydelege. 2 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ta vell i mot sommer `12 fra traktorer og cocktailglass. JEANS Dere får nesten bare ta dere en tur inn å se selv. Verdt turen. http://lyramag.blogspot.com/2011/07/moods-of-norway-picnic-society.html 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Traktorvaffeljern, do want! liker dere ikke moods of norway? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ta vell i mot sommer `12 fra traktorer og cocktailglass. Dere får nesten bare ta dere en tur inn å se selv. Verdt turen. http://lyramag.blogs...ic-society.html Mad swagger Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Traktorvaffeljern, do want! liker dere ikke moods of norway? Brukte det når det var i vinden som aldri før i 2005, men nå er det for meg bare logoflash og det virker som på meg at alt handler om å bare være kontroversiell og sette sammen merkelige plagg i farger som du skal bli lagt merke til - ikke nødvendigvis i positiv forstand. Hva har cocktail med hverdagen i Norge å gjøre egentlig? Hva har rosa dresser med det vi har brukt og brukte før i tiden av klassiske klær i Norge egentlig? Hadde de skulle laget noe etter navnet, vell så hadde de mekka lusekofter og klassiske norske plagg. Det kunne vært et kult konsept, men slik det er nå så virker det som champisen har gått helt i hue på nissen fra Stryn som styrer skuta. Det var litt sånn "wow" første gangen klærne kom, men nå begynner det bare å bli latterlig etter min mening. Hva betaler man for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå