Sebastilurio Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 åhåhåååå!! 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Skjønner ikke? Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Irriterer at alle wannabe hipstere skal absolutt ta alle bildene sine i instagram. Eller Hipstamatic :!: 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Joggebukse er helt tabu, men aksetabelt for jenter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Joggebukse er helt tabu, men aksetabelt for jenter. Og der avslørte du akkurat hvor "bra" vgs-elever kler seg. Lol. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 åhåhåååå!! Hæ? Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tror de kvalifiserer seg som "brunkremberter." 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg fatter ikke hvorfor oompa loompa-looken er så forbanna in. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det er du ikke alene om.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ÅÅHH Neeei de bruker jeans og chinos. Herregud så forferdelig stygt. btw hva bruker du? Joggebukse? Nei, men jeg mener det er sykt lite originalt og kreativt, når alle ligner på hverandre. Tror de fleste skjønner hva han mener, Alle har vel sett "uniformen" PRL v-hals med piquet eller skjorte under, lys beige chinos og yankees-capsen plantet på hodet. Det ER jo ikke veldig originalt, de fleste i en klikk som går med disse klærene gjør det jo bare fordi førstemann begynte, og har neppe mer enn en halv selvstendig klestanke i hodet. @sebastifuck: har postt både et ene bildet og link til siden her før. Helt grusomt. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Skjønner hva han mener, men hvilke alternativer har man egentlig... Grå joggebukse eller finbukse til hverdagsbruk? Meh.. Hvis det er en stil jeg syns er litt oppbrukt med vilje, så er det det med khaki-bukse, v-hals og skjorte eller pique som beskrevet.. Eller knallblå/rød chinos fra Carlings sammen med oversized hvit cardigan. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Vær så snill, post et bilde av et vanlig hverdagsoutfit i bildetråden. I dare you! 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Haha.. Hvis jeg traff et ømt punkt der, så må jeg beklage det.. Skal få det gjort. Jeg er ikke halvparten så fancy som enkelte her inne, men det går an å ha sine meninger for det om.. Hvis du har lyst å kle deg i khaki+vhals+skjorte, så go ahead. Jeg skal ikke disse deg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 For stor relativt tykk cardigan med dypt V-snitt med t-skjorte under, beige chinos, converse og med frivillig yankees-caps som tilbhør har forøvrig vært standardanntrekket for halve jussen i år. NHH-uniformen (beskrevet i forrige innlegg, om du bytter ut Yankees-capsen med ekstremt fettete sleik) hadde absolutt vert å foretrekke, minus hårsveisen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Absolutt ikke, men meningene dine er generelt helt på tryne, noe som fører til at jeg lurer litt på hvordan du faktisk kler deg. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva er galt med han til høyre, utenom at buksene ikke går over skoa? 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Toska du sikter til? Var et bilde fra dagbladet, og jeg orket ikke å bruke krefter på å klippe ut en fyr som kledde seg forholdsvis nissete men likevel okay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå