Mladic Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ÅÅHH Neeei de bruker jeans og chinos. Herregud så forferdelig stygt. btw hva bruker du? Joggebukse? Nei, men jeg mener det er sykt lite originalt og kreativt, når alle ligner på hverandre. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ja herregud det er jo så mye annet å velge mellom. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hver gang jeg ser en sånn klesdrakt tenker jeg med en gang på en hjemmeværende husmor på rundt 40 fra USA, litt sånn øvre middelklasse. Familien har gjerne en SUV som du bruker til å kjøre barna, en sønn og en datter, til fotballtrening i tillegg til en "reservebil". 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ^ "Men det er så godt å gå med" Komfort eller ikke, ser så jævlig ut at det ikke kan trumfes med komfort, selv om dette bildet illustrer dårlig hvor stygg drakten er. Jeg grøsser :S Dat ass. Namnamnamnam Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ÅÅHH Neeei de bruker jeans og chinos. Herregud så forferdelig stygt. btw hva bruker du? Joggebukse? Nei, men jeg mener det er sykt lite originalt og kreativt, når alle ligner på hverandre. Jeg er interessert i hvilke andre hverdagsbukser du mener folk skal bruke. Herregud... Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Folk med svart skjorte og hvitt slips. Kryr av dem nå som julebordsesongen er over oss... Satt å diskuterte dette med en kompis på fredagen da tvsport-ankeren hadde prestert å kjøre dette på sportssendingen på TV2. Vi var begge enige om at dette utvisomt var en utrolig stygg og lite klassisk måte å ikle seg skjorte og slips på. Lørdagen kom og faren skulle på julebord. Han ringer meg og sier "Gjett hva pappa hadde klart å prestere å komme ned i kjelleren og spørre om så greit ut? Svart skjorte og kvit slips. Jeg rev det av han og fant en kvit skjorte og ga han et av mine slips. Makan til hvordan man skal ta seg ut på et julebord" :!: 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ja herregud det er jo så mye annet å velge mellom. Jeg omformulerte meg litt feil, det jeg mener er at alle går med samme type overdel dvs. skjorte/polo/pique. Og ikke bare forskjellige type skjorter, men enkle skjorter. Hvor lite kreativ er man når man stadig går med de "samme" klærne hver dag? Alle går også med de samme type merker. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hva slags klær pleier du å bruke da? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noe av det styggeste jeg vet er skjorter som ikke er enkle. Skal jeg si det hvordan du kan skille deg ut? Ta på den en enkel bukse som sitter godt, en enkel skjorte som sitter godt, en enkel genser som sitter godt og et par enkle sko. Gjerne en enkel klokke og en enkel jakke også. Da kommer du til å se bedre ut enn 99 % av landets befolkning. 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Alle på min skole ser ut som beskrivelsen du nettopp ga, så det blir ganske vanskelig å skille seg ut på den måten. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Gothere kan ikke bruke shorts Neivel? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hvordan skal man gå kledd til hverdags da? Gothere kan ikke bruke shorts Neivel? Det er vel høyvannsbukser/piratbukser? Endret 13. desember 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Alle på min skole ser ut som beskrivelsen du nettopp ga, så det blir ganske vanskelig å skille seg ut på den måten. Det tror jeg ikke på i det hele tatt. Det avslører vel at du ikke vet hvordan ordentlige klær ser ut, for jeg kan garantere deg at det er en minimal andel av den norske befolkning som går med klær som kan betegnes som pene og velsittende. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser for meg at om den fruen der snur seg, så viser det seg at ho, som forventa, ser heilt prima ut Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser nok ut som en desperat skinnhanske, tenker jeg, Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvis du går på en skole der majoriteten av elevene kommer fra Oslo Vest, og der alle henger i samme krets, så blir det ikke stor forskjell på menneskers klesstil. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan skal man gå kledd til hverdags da? Jeg liker å bruke enn skikkelig gangsta sæggbukse som er to størelser for stor og en phet, knæsj MoNskjorte, kanskje en DCgenser og en phet swaglue. Da skiller jeg meg ut fra alle de snobbene som ikke kan kle seg ass.. Hvis du går på en skole der majoriteten av elevene kommer fra Oslo Vest, og der alle henger i samme krets, så blir det ikke stor forskjell på menneskers klesstil. Hvilken skole? 3 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) ^Mainstreamer. Oslo Handelsgym. Endret 13. desember 2011 av Eksboks Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvis du går på en skole der majoriteten av elevene kommer fra Oslo Vest, og der alle henger i samme krets, så blir det ikke stor forskjell på menneskers klesstil. Lolllllll. Jeg har gått på skole i Asker/Bærum i hele livet takk, og jeg har stort sett bare venner fra Asker/Bærum/Oslo vest, så jeg vet utmerket godt hva folk går kledd i her. Det at de går kledd i det samme er da revnende likegyldig, så lenge de ikke går kledd pent, og det gjør MEGET FÅ på vgs (som jeg gjetter på at du går på). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvis du går på en skole der majoriteten av elevene kommer fra Oslo Vest, og der alle henger i samme krets, så blir det ikke stor forskjell på menneskers klesstil. Nå er det mange år siden jeg gikk på VGS så mulig ting er annerledes nå, men var ikke mange i skjorte der, joggebukse var vel mer vanlig. Jeg gikk heller ikke mye med skjorte på den tiden, men nå går jeg i skjorte hver dag. Er vel den eneste i vennegjengen som går med en enkel og pen skjorte hver dag. Så jeg skiller meg ut. PS: Er fra Bærum, det er alle vennene i den nærmeste vennekretsen også. Men jeg ser det ikke som noe negativt at man kler seg fint. Da det er en liten del av norges befolkning som faktisk gjør det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå