Mchansern Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 YESSSSS! Endelig kan jeg komme inn på de fine restaurantene i Mallorca. De pleier å kaste meg ut pga. jeg går i sandaler, men nå har jeg funnet en måte å lure systemet! Thank yooouuuuu! PS: Det finnes ikke noen sokker som er anbefalt til bruk for disse? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 PS: Det finnes ikke noen sokker som er anbefalt til bruk for disse? 3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 What the fuck is this shit? En maltraktert sko? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 What the fuck is this shit? En maltraktert sko? Trendy snart blant high end streetwear folka på Grunerløkka, hva de vil kalle skoa er jeg usikker på men half'n half er my guess? 2 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 YESSSSS! Endelig kan jeg komme inn på de fine restaurantene i Mallorca. De pleier å kaste meg ut pga. jeg går i sandaler, men nå har jeg funnet en måte å lure systemet! Thank yooouuuuu! PS: Det finnes ikke noen sokker som er anbefalt til bruk for disse? Den er på tilbud nå til 1119kr, løp og kjøp! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ikke bare er den stygg, men strukturen med lisser and shit gir jo heller fint lite mening, er jo bare kaos Lenke til kommentar
Vampyren Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 "Snobbe" klær...grøsser av den "stilen"... syntes også det er fælt når gutter putter t-skorte eller skjorten ned i buksa... min mening da! Emo og metall stilen står like under! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 ^Lol Thrice, ser ut som om du er en nerd allikevel :!: 7 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er trist å se når folk forviller seg inn på feil del av forumet 3 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Akkurat t-skjorte stappet i buksen skal jeg innrømme at ser bøg ut. Ikke at jeg hyppig går med t-skjorte heller da... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Mannfolk/gutter i de der trange buksene i grelle farger! Rødt, grønt, blått, gult, de ser ut som et forbanna fargekart! Et ganske så "sketchy" et også. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Akkurat t-skjorte stappet i buksen skal jeg innrømme at ser bøg ut. Ikke at jeg hyppig går med t-skjorte heller da... Det kjem jo heilt an på kva andre plagg ein går med! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Akkurat t-skjorte stappet i buksen skal jeg innrømme at ser bøg ut. Ikke at jeg hyppig går med t-skjorte heller da... Det kjem jo heilt an på kva andre plagg ein går med! Jeg tenkte t-skjorte som hovedplagg under en eventuell genser. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 t-skjorte som hovudplagg under ein genser? *syntax error* 6 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Må først si at det hadde vært kjedelig om alle var like, men emo-stil Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 De har tatt over tumblr, og det plager meg. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 "Snobbe" klær...grøsser av den "stilen"... syntes også det er fælt når gutter putter t-skorte eller skjorten ned i buksa... min mening da! Emo og metall stilen står like under! Hva er Snobbeklær? Utdyp. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 "Snobbe" klær...grøsser av den "stilen"... syntes også det er fælt når gutter putter t-skorte eller skjorten ned i buksa... min mening da! Emo og metall stilen står like under! Hva er Snobbeklær? Utdyp. RL og chinos/olabukser er den typiske klesstilen for mine jevnaldrende. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ÅÅHH Neeei de bruker jeans og chinos. Herregud så forferdelig stygt. btw hva bruker du? Joggebukse? 3 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 ^ "Men det er så godt å gå med" Komfort eller ikke, ser så jævlig ut at det ikke kan trumfes med komfort, selv om dette bildet illustrer dårlig hvor stygg drakten er. Jeg grøsser :S Dat ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå