Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk har noe med hva andre går i. Hvorfor skal vi bruke tid og krefter for å syte på de? Burde vi ikke tenke på oss selv?

På en side, ja. På en annen side, hva hadde diskusjon.no vært da?

En side der vi diskuterer forskjellige meninger? Ikke hvordan andre går kledd.

Jeg skjønner hva dere mener, men jeg må innrømme at jeg blir ganske irritert når folk bruker mer tid til å klage på andre enn å klage på .. seg selv. Retter alle andre, men aldri seg selv.

Spør deg selv da: Hva tjener DU på å klage på andre?

Lenke til kommentar

Jeg syns at joggebukse er greit hjemme, på trening, hos venner og på skolen. Hvorfor skal jeg stå opp 30 min før jeg må bare for å ha på meg "stilige" klær hver dag? I allefall når man er student og fester på hverdagene er det greit å gå i joggisen dagen derpå på skolen ;):)

Dessuten syns jeg det er DIGG å se en gutt i avslappet klær. Type grå/svart/mørkeblå joggebukse med en "stram" genser eller noe over. Det er skikkelig hot.

Hvis man skal noen steder er jo joggebukse skikkelig no no, i mine øyne.

Noe av det værste jeg ser er den derre nattbukse-trenden som fjortizene går med for tia.. Hva er greia?? Det FINNES ikke fint!

Lenke til kommentar

Kan man ikke bare avslutte diskusjonen siden det kun dreier seg om at pent=homo og joggebukse=slask. Tråden er til for å si hva man liker og ikke liker, på et nogen lunde saklig nivå. Jeg bruker for det meste joggebukser innenfor husets fire vegger, men føler meg ikke komfortabel med det utenfor - og ja, jeg synes det går an å pynte seg litt hvis man skal på skole, kafè og lignende. Jeg har heller ikke problemer med å tusle bort til butikken i en XXL joggebukse for å handle mat. Uansett er det noe som knuser joggebukser ned i støvlene, og det er pysj-bukse ute blant folk! Tenkte jeg skulle ha med det siste for å holde meg innenfor trådens rammer.

Det virker forsåvidt som om folk har begynt å sette hverandre i båser over nettet. Djisez. Bra stemning.

Endret av Skagen
OT
Lenke til kommentar

PYSJBUKSE FOR FAEN. Hva er greien. Greit nok at Kurt Cobain stillte opp med det på Hollywood Rock i 1992, det var jo Kurt Cobain, men nå har det blitt mote, blant fjortisser for det meste. Æsj det ser så fantastisk stygt ut. Enda verre er det hvis de putter Bjørn Borg pysjbuksene sine ned i sokkene. Vær så snill. Pysjbukser er til å sove i. For de som foretrekker det. Jeg sover naken.

det måtte ut...

Lenke til kommentar
Igjen, nå sa jeg ikke at det var, men at sikkert.

I alle 'yoyo' filmer er alle mørkhudede super badass og spyr ut setninger som det du kom med. Derfor sa jeg at du kanskje ikke skulle ta alt du ser på film så bokstavelig. Kjenner du mørkhudede? Ingen av de jeg kjenner er gangsters med badass attidute etc.

Kjenner enkelte mørkhudede. Var venn med en del før. De jeg kjenner nå derimot er pakkisgangsters med badass attidute. Typiske stereotypen.

Uansett så regnet jeg med at du brukte dette ordet siden du hadde lært det fra slike typiske "yoyo" filmer. Vel, får regne med bruken av ordet "creds" avhenger vel av hvor du er fra da. :)

Ja, for hvis du har alltid sett på cred som yoyo, ja da er det noe galt med metal-miljøet. ihvertfall med de personene som sier, særlig de som har sagt noe om gitarspillingen, tonene o.l. og har brukt det ordet

Endret av laffe
Lenke til kommentar
* Pysjamas/joggebukser nedi sokker.

* Hiphoppayo-stil.

* Bling bling.

* Rånerstil.

* Arbeidsklær-hele-døgnet-stilen.

henger meg på denne jeg. joggebukse har jeg aldri gått med ute blant folk til vanlig nei, jeg bruker joggebukse hjemme når jeg slapper av og når jeg driver fysisk idrett.

sikkert mange som ikke liker min stil heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...