Homme Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Å så roer vi ned personangrepene.. Sir Toja Jeg og de fleste jeg kjenner for den saks skyld, skifter på treningssenteret Derfor man har garderober:) La meg og andre mislike joggebukser, så lar vi dere mislike andre ting Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Men da får vi jo ikke no å diskutere om? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk har noe med hva andre går i. Hvorfor skal vi bruke tid og krefter for å syte på de? Burde vi ikke tenke på oss selv? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Må jo få lov til å si hva vi mener? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk har noe med hva andre går i. Hvorfor skal vi bruke tid og krefter for å syte på de? Burde vi ikke tenke på oss selv? På en side, ja. På en annen side, hva hadde diskusjon.no vært da? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk har noe med hva andre går i. Hvorfor skal vi bruke tid og krefter for å syte på de? Burde vi ikke tenke på oss selv? På en side, ja. På en annen side, hva hadde diskusjon.no vært da? En side der vi diskuterer forskjellige meninger? Ikke hvordan andre går kledd. Jeg skjønner hva dere mener, men jeg må innrømme at jeg blir ganske irritert når folk bruker mer tid til å klage på andre enn å klage på .. seg selv. Retter alle andre, men aldri seg selv. Spør deg selv da: Hva tjener DU på å klage på andre? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Er vel ikke alt her som er klaging. Går an å diskutere hvilke plagg og stiler man ikke liker, og hvorfor. Når man går over til personen I klærne derimot. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg syns at joggebukse er greit hjemme, på trening, hos venner og på skolen. Hvorfor skal jeg stå opp 30 min før jeg må bare for å ha på meg "stilige" klær hver dag? I allefall når man er student og fester på hverdagene er det greit å gå i joggisen dagen derpå på skolen Dessuten syns jeg det er DIGG å se en gutt i avslappet klær. Type grå/svart/mørkeblå joggebukse med en "stram" genser eller noe over. Det er skikkelig hot. Hvis man skal noen steder er jo joggebukse skikkelig no no, i mine øyne. Noe av det værste jeg ser er den derre nattbukse-trenden som fjortizene går med for tia.. Hva er greia?? Det FINNES ikke fint! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Kan man ikke bare avslutte diskusjonen siden det kun dreier seg om at pent=homo og joggebukse=slask. Tråden er til for å si hva man liker og ikke liker, på et nogen lunde saklig nivå. Jeg bruker for det meste joggebukser innenfor husets fire vegger, men føler meg ikke komfortabel med det utenfor - og ja, jeg synes det går an å pynte seg litt hvis man skal på skole, kafè og lignende. Jeg har heller ikke problemer med å tusle bort til butikken i en XXL joggebukse for å handle mat. Uansett er det noe som knuser joggebukser ned i støvlene, og det er pysj-bukse ute blant folk! Tenkte jeg skulle ha med det siste for å holde meg innenfor trådens rammer. Det virker forsåvidt som om folk har begynt å sette hverandre i båser over nettet. Djisez. Bra stemning. Endret 28. november 2008 av Skagen OT Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Til dere som lurer på hvorfor noen gidder å diskutere joggebukser og hatet rundt det, så har jeg en god forklaring. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Takk! Endelig!Joggebukse + tettsittende sweatshirt <3 Der har dere svaret folks! En jentes mening, og joggebukse gutta vant! LIES. Programvare er også en jente! Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 PYSJBUKSE FOR FAEN. Hva er greien. Greit nok at Kurt Cobain stillte opp med det på Hollywood Rock i 1992, det var jo Kurt Cobain, men nå har det blitt mote, blant fjortisser for det meste. Æsj det ser så fantastisk stygt ut. Enda verre er det hvis de putter Bjørn Borg pysjbuksene sine ned i sokkene. Vær så snill. Pysjbukser er til å sove i. For de som foretrekker det. Jeg sover naken. det måtte ut... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Igjen, nå sa jeg ikke at det var, men at sikkert. I alle 'yoyo' filmer er alle mørkhudede super badass og spyr ut setninger som det du kom med. Derfor sa jeg at du kanskje ikke skulle ta alt du ser på film så bokstavelig. Kjenner du mørkhudede? Ingen av de jeg kjenner er gangsters med badass attidute etc. Kjenner enkelte mørkhudede. Var venn med en del før. De jeg kjenner nå derimot er pakkisgangsters med badass attidute. Typiske stereotypen. Uansett så regnet jeg med at du brukte dette ordet siden du hadde lært det fra slike typiske "yoyo" filmer. Vel, får regne med bruken av ordet "creds" avhenger vel av hvor du er fra da. Ja, for hvis du har alltid sett på cred som yoyo, ja da er det noe galt med metal-miljøet. ihvertfall med de personene som sier, særlig de som har sagt noe om gitarspillingen, tonene o.l. og har brukt det ordet Endret 27. november 2008 av laffe Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Der har dere svaret folks! En jentes mening, og joggebukse gutta vant! Jepp, alle vet jo at en jentes mening teller for hundre gutters mening. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Og gutter synes det er kult å gå i slikt i all offentlighet. Det er nesten uforståelig for meg, med mindre de er svært feminine eller homofile. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Utrolig at den diskusjonen her skjer i Mote og Velvære-delen av forumet. Og gutter synes det er kult å gå i slikt i all offentlighet. Det er nesten uforståelig for meg, med mindre de er svært feminine eller homofile. Eller bare uten egne meninger og oppfatninger av livet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Noe jeg ikke forstår er hvordan mennesker kan trekke en sammenligning når det kommer til klesstil/plagg og legning. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Det finnes time and place for alt. Pysjbukse og utendørs er ikke riktig. Det blir som å gå ut i bokseren. Noe jeg ikke forstår er hvordan mennesker kan trekke en sammenligning når det kommer til klesstil/plagg og legning. Enig, men folk er glade i båser. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 * Pysjamas/joggebukser nedi sokker.* Hiphoppayo-stil. * Bling bling. * Rånerstil. * Arbeidsklær-hele-døgnet-stilen. henger meg på denne jeg. joggebukse har jeg aldri gått med ute blant folk til vanlig nei, jeg bruker joggebukse hjemme når jeg slapper av og når jeg driver fysisk idrett. sikkert mange som ikke liker min stil heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå