Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Sort dress brukes bare i begravelser og pretensiøse gallamiddager.

Man bruker vel forsåvidt smoking/kjole og hvitt i "pretensiøse gallamiddager"

Sort dress er forebeholdt begravelse.

Feil. Det er ikke alle kveldsarrangementer som er formelle nok til smoking/kjole og hvitt, og der sort dress absolutt er passende. Skal du f.eks. i teateret vil det på de fleste forestillinger være rimelig upassende med smoking, men helt ok med sort dress.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sort dress brukes bare i begravelser og pretensiøse gallamiddager.

Man bruker vel forsåvidt smoking/kjole og hvitt i "pretensiøse gallamiddager"

Sort dress er forebeholdt begravelse.

Feil. Det er ikke alle kveldsarrangementer som er formelle nok til smoking/kjole og hvitt, og der sort dress absolutt er passende. Skal du f.eks. i teateret vil det på de fleste forestillinger være rimelig upassende med smoking, men helt ok med sort dress.

Feil.

Man skal ha på seg smoking overalt. Selv i dagliglivet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus fucking christ. Av alle mulige rare innlegg jeg har skrevet valgte du å reagere på DET?

Edit: Og måten jeg sier det på? Wtf? Jeg kunne godt sagt rett ut: "Ramius, du er utrolig gammeldags som mener at Levis er de eneste som lager ordentlige jeans, og at man skal gå med smoking til vanlig." Jeg mistenker imidlertid at han ikke var 100 % seriøs, og derfor svarte ikke jeg 100 % seriøst jeg heller. Herregud...

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus fucking christ. Av alle mulige rare innlegg jeg har skrevet valgte du å reagere på DET?

Edit: Og måten jeg sier det på? Wtf? Jeg kunne godt sagt rett ut: "Ramius, du er utrolig gammeldags som mener at Levis er de eneste som lager ordentlige jeans, og at man skal gå med smoking til vanlig." Jeg mistenker imidlertid at han ikke var 100 % seriøs, og derfor svarte ikke jeg 100 % seriøst jeg heller. Herregud...

Bare innse det, du kan ingenting om klær. Derfor er alt du sier bare irriterende.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Istedenfor å irritere vedkommende enda mer, så bør du godta og at han reagrer på måten du oppfører deg på/skriver til andre folk og heller tenke på det enn å lage mer "trøbbel".. Slik som normale mennesker gjør.

Bimbo og mote hører ofte sammen, og det er en skam. Gjelder gutter også..

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...