fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sort dress brukes bare i begravelser og pretensiøse gallamiddager. Man bruker vel forsåvidt smoking/kjole og hvitt i "pretensiøse gallamiddager" Sort dress er forebeholdt begravelse. Feil. Det er ikke alle kveldsarrangementer som er formelle nok til smoking/kjole og hvitt, og der sort dress absolutt er passende. Skal du f.eks. i teateret vil det på de fleste forestillinger være rimelig upassende med smoking, men helt ok med sort dress. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sort dress brukes bare i begravelser og pretensiøse gallamiddager. Man bruker vel forsåvidt smoking/kjole og hvitt i "pretensiøse gallamiddager" Sort dress er forebeholdt begravelse. Feil. Det er ikke alle kveldsarrangementer som er formelle nok til smoking/kjole og hvitt, og der sort dress absolutt er passende. Skal du f.eks. i teateret vil det på de fleste forestillinger være rimelig upassende med smoking, men helt ok med sort dress. Feil. Man skal ha på seg smoking overalt. Selv i dagliglivet. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ah. Sorry. Glemte at du lever i 1927, hvor Levis er de eneste som lager jeans, og hvor man tydeligvis bruker smoking til daglig. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Klarer du ikke å diskutere noenting uten å gå til personhets fkm? Skjerp deg.. 9 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ehm. Hva? Så du i det hele tatt hva som sto i posten jeg svarte på? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Uggs,tighte bukser og parka med pels sammen.Ser uteliggere med langt bedre still de kjører hvertfall retro 90still som oftest.. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg gjorde det ja fkm, det er måten du sier det på. Det skaper unødvendig dårlig stemning. 9 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jesus fucking christ. Av alle mulige rare innlegg jeg har skrevet valgte du å reagere på DET? Edit: Og måten jeg sier det på? Wtf? Jeg kunne godt sagt rett ut: "Ramius, du er utrolig gammeldags som mener at Levis er de eneste som lager ordentlige jeans, og at man skal gå med smoking til vanlig." Jeg mistenker imidlertid at han ikke var 100 % seriøs, og derfor svarte ikke jeg 100 % seriøst jeg heller. Herregud... Endret 12. desember 2011 av fkm 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jesus fucking christ. Av alle mulige rare innlegg jeg har skrevet valgte du å reagere på DET? Edit: Og måten jeg sier det på? Wtf? Jeg kunne godt sagt rett ut: "Ramius, du er utrolig gammeldags som mener at Levis er de eneste som lager ordentlige jeans, og at man skal gå med smoking til vanlig." Jeg mistenker imidlertid at han ikke var 100 % seriøs, og derfor svarte ikke jeg 100 % seriøst jeg heller. Herregud... Bare innse det, du kan ingenting om klær. Derfor er alt du sier bare irriterende. 6 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Istedenfor å irritere vedkommende enda mer, så bør du godta og at han reagrer på måten du oppfører deg på/skriver til andre folk og heller tenke på det enn å lage mer "trøbbel".. Slik som normale mennesker gjør. Bimbo og mote hører ofte sammen, og det er en skam. Gjelder gutter også.. 3 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg gjorde det ja fkm, det er måten du sier det på. Det skaper unødvendig dårlig stemning. Så det er ikke trolleinnlegg slik som det fkm svarte på som skaper dårlig stemning, altså? 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg er ekspert på å lage dårlig stemning, men jeg ser at mine tjenester ikke trengs her. Dermed drar jeg min kos. 3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det som lager dårligst stemning er de som skal sutre om at andre lager dårlig stemning, selv om dette nødvendigvis ikke er tilfellet. 4 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Her er det faen meg ikke dårlig stemning, og kan heller ikke se at fkm prøvde å lage dårlig stemning. Og de som reagerte på fkm sin kommentar har egentlig ingenting på nettet å gjøre, om de ikke tåler såppas. Endret 12. desember 2011 av Skrujernet 5 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Her er det faen meg ikke dårlig stemning, og kan heller ikke se at fkm prøvde å lage dårlig stemning. Og de som reagerte på fkm sin kommentar har egentlig ingenting på nettet å gjøre, om de ikke tåler såppas. Hun var heit. namnam Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 vorfor du poste selleri selleri ikke godt du lage ubahag nå selleri dårlig for min mage 2 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 What the fuck is this shit? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå