Tremolo Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hahaha, så noe ganske fantastisk i byen i dag. Et overvektig par som leide hender, rundt 50 år gamle, begge to med grå jogge/kose-dress (sånn man bruker når man skal sløve på sofaen hele dagen) og crocs. Var ikke bare jeg som trakk på smilebåndet ved synet av disse, men kledelig var det absolutt ikke. 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ser ikke helt ut som kisen i rødt helt skjønner hva som skjedde da han kledde på seg.. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg tror han føler seg sofistikert og "rocka" Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Helt jævlige begge to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Neida, trendy tror jeg det heter. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Å fy faen. De skoene. . Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Skater-stilen er bare helt forjævlig, ihvertfall DC med sin store logo. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det bildet jeg postet lenger opp var noe reklame jeg fant på facebook fra Ridestore, det er mere "godsaker" på nettsiden demmes om dere er interessert. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Er det en vest med hette? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Jeg så en voksen kar med samme sveis som Justin Bieber i dag. Han synes sikkert at han så flott ut selv, men jeg forbinder ikke denne sveisen med noe annet enn Bieber. Endret 5. desember 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ingenting galt med det. Digg da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg får sånn hår når jeg ikke ordner det. Kanskje du så meg! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=2kZls2HAj2Y 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 WTF er han der seriøs eller? Hvem ER det for en fyr? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hahaha, se videoen om hans dyre italienske slips også! Legg merke til den kule "Italy exlusive"-tingen han har oppi hjørnet (ja, han har fått med stavefeilen!). Mye snækz av effekter i den videoen, gitt. Det ser forøvrig ut som han har blakket seg så mye på skjorter og slips at han ikke har råd til frisørtimer. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Han la ut en kommentarvideo til et spill i en annen tråd på dette forumet. Synes den var latterlig, så gikk inn på YouTube-profilen hans. Mye godsaker. Han virker seriøs også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå