Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

England, Skotland, Wales, Irland .. Hele gjengen er like stygge.

det er fakta, in general så blir tilogmed jeg som er langt ifra et medlem av gutta i gentlemanklubben (stilmessig) her inne så får det lille jeg har av motesans så vondt av å se en del briter at det er forferdelig!

for en kveld på byen så ser standarden for jenter ut til å være at man skal være smålubben, skjørtet skal ende en cm eller to over der rumpeballene slutter, man skal spakle trynet noe hinsides med sminke, øyenbryn er fy-fy, de skal males på, overdel evt den øvre halvdelen av kjolen skal gjerne se ut som en blondeduk fra stua til bestemor, rar pannelugg som slutter langt bak tinningene er også en greie her nede nå..... antrekket må så klart akkompagneres med et par sko de klarer å ha på lenge nok til å ta et bilde eller to med de på, så er det over på sokkelesten, evt uggs eller noen merkelige greier som ser mer ut som alt for små kalosjer enn sko, balerina flats elns heter det vel?

for gutta derimot er det enkelt, poloskjorte med oppbretta krage eller "checkered shirts" MED HETTE!, noe chinos lignende med strikk rundt anklene og toms. håret skal enten stå oppe i panna (som vi alle gjorde på barneskolen pre 2010) ellers så skal alt være maskinkort med en pannelugg som slutter midt i panna, helst grisefett hår.

ok ble kanskje litt overdreven den ranten men dere ser tegninga :p

• Liker 6
Lenke til kommentar

Den kuleste stilen er nå uansett slitt t-skjorte(helst med ett par flekker på,slitt alt for stor joggebukse,slitte biltema sandaler fra 2007, og noen bestemorstrikkede ullsokker.

Akkurat det jeg har på meg nå(pluss bokser da)... :tease:

Forøvrig så er eller "sprayontan og brunkrem rett før jeg går ut på byen" stilen forferdelig,og ja det synes godt når man har hvite klær på i tillegg.

For noen uker siden fikk jeg en solid fyllaklem fra ei jeg kjenner,og jeg måtte faktisk vaske brunkrem fra trynet etterpå. :sick:

Folk kler seg i mye rart,og mange kunne nok freshet seg opp litt,men det overlater jeg til stilpolitiet å vurdere.

Er forøvrig alt for få i Norge som kjører Cowboy stilen helt ut,og da mener jeg med hatt og sporer.

Lenke til kommentar

Hva er greia med at alle gensere for menn skal ha utringning for tida? Jeg kikket etter en grei tjukk genser på H&M for ikke så lenge siden, og samtlige hadde skikkelig dyp V-hals, og gjerne et par ubrukelige pynteknapper bare for å provosere ytterligere. Det slår meg som litt teit å kle seg sånn når det er kaldt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Og hvilket land mener dere når dere skriver briter? =P

Nord-Øst England, Skotland, Wales, Irland .. Hele gjengen er like stygge.

:dremel:

Neida, men jeg har sett mye skrekkelig på den lille tida jeg har bodd her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...