Von-Matterhorn Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er vel en del av imaget hans. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Han har råd til å kjøpe alt skreddersydd, likevel satt den gensern dårlig. Det er gjerne de menneskene med så mye penger, som ikke kunne brydd seg mindre om sånne ting. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Det er vel en del av imaget hans. Neppe. Fyren har jo bare begynt som en nerd og bygget seg opp en solid formue. Man blir ikke nødvendigvis opptat av stil bare fordi man har penger til å kjøpe akkurat hva man vil, inkludert skreddersydde boxere om det er hva som måtte behage en. Dette er forresten stil jeg ikke helt liker. Endret 14. november 2011 av b0nn3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Åhhh jeg hater når folk misbruker klesmerker jeg er glad i. 3 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er vel en del av imaget hans. Neppe. Fyren har jo bare begynt som en nerd og bygget seg opp en solid formue. Man blir ikke nødvendigvis opptat av stil bare fordi man har penger til å kjøpe akkurat hva man vil, inkludert skreddersydde boxere om det er hva som måtte behage en. Ok... Hvordan motsier det utsagnet mitt? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er vel en del av imaget hans. Neppe. Fyren har jo bare begynt som en nerd og bygget seg opp en solid formue. Man blir ikke nødvendigvis opptat av stil bare fordi man har penger til å kjøpe akkurat hva man vil, inkludert skreddersydde boxere om det er hva som måtte behage en. Ok... Hvordan motsier det utsagnet mitt? I mine øyne er image når man er bevisst på noe. Jeg tror egentlig ikke Bill Gates er så bevisst på klesstilen sin, jeg. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Han har råd til å kjøpe alt skreddersydd, likevel satt den gensern dårlig. Jeg vet om mange som har råd til å kjøpe alt skreddersydd og vel så det, som fortsatt handler på Dressamann. Det handler vel mer om at man ikke bryr seg om klær, enn pengene. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Imaget blir skapt av klesstilen og så mye mer, og det er derfor feil å si at klesstil er det samme som image eller omvendt. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det er vel en del av imaget hans. Neppe. Fyren har jo bare begynt som en nerd og bygget seg opp en solid formue. Man blir ikke nødvendigvis opptat av stil bare fordi man har penger til å kjøpe akkurat hva man vil, inkludert skreddersydde boxere om det er hva som måtte behage en. Ok... Hvordan motsier det utsagnet mitt? I mine øyne er image når man er bevisst på noe. Jeg tror egentlig ikke Bill Gates er så bevisst på klesstilen sin, jeg. Du tuller nå, ikke sant? Jeg går utifra at verdens rikeste mann og leder for et av verdens største selskap ikke bare tar på seg noe tilfelig klær, uten å bli rådgitt av utallige PR-konsulenter eller lignende, når han skal holde pressekonferanse. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Må nok skuffe deg der. Jålekoppen i bransjen døde for noen uker siden. Endret 14. november 2011 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jålekoppen som gikk konstant rundt med en turtle neck? Ikke mye jålete med det. Vil påstå Bill Gates sitt antrekk er mye mer jålete (se fargene da) - enn det Jobs brukte. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Steve Jobs var hipster. and so it begins, the great shitstorm of our times 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Steve Jobs var hipster. and so it begins, the great shitstorm of our times Vet du hvorfor han brukte den genseren og hvordan han skaffet/fikk dem? Endret 14. november 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg vet ikke og jeg bryr meg ikke. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Steve Jobs brukte turtlenecks fra Issey Miyake. Just sayin... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 står ganske greit her: http://www.kk.no/880269/her-er-mannens-lille-svarte Lenke til kommentar
Populært innlegg Pernille M Skrevet 15. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. november 2011 13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå