Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Fantastisk enig tubbieboi! Hadde jeg vært arbeidsgiver og stått mellom en med hår som en tornado, 14 piercinger og slaskete joggebukser halveis nedpå stumpen, og en med jeans og en allminnelig t-skjorte og ikke noe krimskrams i hverken hår eller ansikt hadde jeg ikke vært i tvil om hvem jeg skulle valgt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen med vettet i behold kan mene joggebukse ser fint ut? Er det ikke det tråden handler om, hva slags stil man ikke liker å se?

-Joggebukser, uansett! Er du ikke på vei til/fra trening eller ligger i sofaen hjemme, fy!

-Buksa nedi sokka

-Pysjbukse

-UGGS og Moonboots, de 2 største eksemplene på at altfor mange følger mote bare fordi det er mote, det ER lov å være kritisk.

-Tights, lang genser og pulesveis'

-Hvite bukser og hvit genser som skriker Dolce & Gabbana

Det ble litt mange punkter, men det får være, jeg liker tross alt ikke å se noen av de stilene.

Samboern slenger forresten inn at alt med leopardmønster bør være med på lista

Lenke til kommentar
Ok, må bare få sagt dette! ; Hvis du ikke liker tights, så er du homo.... Pungtum..

Vi snakker fortsatt om stilen man ikke liker å se, jeg prøvde da å få frem at bimbolooken, med tights, lang genser og pulesveis ikke er no særlig, om rumpa til dama blir fin i tightsen er noe helt annet :)

Lenke til kommentar

Merk at jeg snakker for meg selv og utifra egene meninger, men joggebukse offentlig viser

at man overhode ikke bryr seg om hvordan man ser ut og ikke engang gidder å bruker et halv sekund på å se respektabel ut. F.eks hadde jeg vært på en fest eller en annen sosial sammenheng og en hadde brukt joggebukse hadde jeg tenkt at han ikke hadde respekt for verten og de andre gjestene til å prøve å se litt respektabel ut.

Så bortsett fra at det ser ufattelig slaskete ut, viser det i mange tilfeller mangel på respekt.

Dette er som sagt MINE meninger, sees ut som det har blitt viktig å presisere.

Lenke til kommentar

latterlig... Tar seg nær av bare fordi noen kritiserer stilen, skjer med det?

Greit, noen liker ikke stilen, so what? skal du grine? Jeg liker ikke folk som bruker tighte bukserr, for det ser homsete ut. Akkurat mange som synes de som går med joggebkse og hiphop yoyo ser slaskete ut

Men det er min MENING, andre kan ha noe andre meninger om det

Og hvis noen tar seg nær av at jeg sier at det ser homsete ut.. javel synd for deg, men ikke kom og si at du ikke har kritisert andres klestil og fått "hvorfor" tilbake, hvor du har da kommet med hvorfof akkurat DU synes det ser ut. noe jeg da gjør med deg .

edit litt rotete

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Hvordan kan man vite om noen du møter på rema i joggebukse har vært på trening eller ikke? på vei til trening og kjøper med noe mat/drikke?

Det kan jeg ikke. Men jeg vet at bestemte folk i klassen min som går i joggebukser halveis nedpå stumpen 5 dager og sannsynligvis mer enn det og i uka, ikke er på vei til trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...