August. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Straight outta' D-toown. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har han glidlås på jakkelommen? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Og grønske på knærne? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Her kommer linken: Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvorfor inni helvete bruker alle det mønster overalt. Alltid forbundet det med bimboskjerf på jenter, og nå er det plutselig overalt på "mote" for gutter og? :| 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 For små jakker. Synes det er ganske latterlig at YOOX velger vise frem jakken slik. Selv om de som regel også er ganske dårlige til å ta bilder og vise frem plagg. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Skjer jo at han fyren der kan bevege seg med den jakken haha Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 For små jakker. Synes det er ganske latterlig at YOOX velger vise frem jakken slik. Selv om de som regel også er ganske dårlige til å ta bilder og vise frem plagg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Har endel fint fra Lacoste jeg også, men tenkte mer i lys av terrorsaken. Men har ikke brukt de klærne siden da. Har kastet alle mine Lacoste klær. Syns det er helt forferdelig når jeg ser andre i det. Tenk at de støtter ABB!!! Det er det mest idiotiske jeg noengang har lest!! Bare fordi han tilfeldigvis gikk i LaCoste klær skal plutselig hele norges befolkning slutte å bruke det?? Hva slags stil jeg ikke liker: - Folk som kun bruker svarte klær - EMO - Wow, jeg er kul, jeg er gangster -> som dette her, sykeste stilen! - Så kan jeg ikke fordra slengbukser og baggy klær! HELT jævlig! - Og folk som går med CROCKS og grå joggebukse i byen -.- - Folk som putter buksen inn i sokkene (ved vanlig bruk) - Og bildet under, IKKE MINST!! Endret 24. oktober 2011 av Slettet-awWb2dC 2 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Det er det mest idiotiske jeg noengang har lest!! Bare fordi han tilfeldigvis gikk i LaCoste klær skal plutselig hele norges befolkning slutte å bruke det?? Hva slags stil jeg ikke liker: - Folk som kun bruker svarte klær - EMO - Wow, jeg er kul, jeg er gangster -> som dette her, sykeste stilen! - Så kan jeg ikke fordra slengbukser og baggy klær! HELT jævlig! - Og folk som går med CROCKS og grå joggebukse i byen -.- - Folk som putter buksen inn i sokkene (ved vanlig bruk) - Og bildet under, IKKE MINST!! Du glemte "Folk som bruker Lacoste-klær - Soss." Endret 24. oktober 2011 av Chuck Finley Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fyren kan dra stilen. Men klærne alene er ugggly. 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Ingen kan dra den stilen. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Han har ikke skjønt forskjellen på å være velkledd og utkledd! Det der var bråkete og ukledelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå