Pernille M Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Slengbukser. Så ei dame i førtiårene på Oslo S i går iført den type slengbukser. Hun kombinerte dem med røde, glitrende Jeffrey Campbell Litas. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) http://follestadsandvika.blogg.no/ jeeeez Det første som slår meg (etter sløyfen som henger og slenger) er at armhulene på skjorten er for trange. Skjortekraven er sikkert for liten også, ettersom han ikke har kneppet den igjen.. Hvorfor i alle dager skulle han kneppe alle knappene igjen om han bare skal ha sløyfa hengende rundt halsen? Så nei, det er nok av andre grunner at han ikke har kneppet den igjen. Men ja, heslig var det. Jeg bare synset, basert på et par kjappe øyekast. Det er da ikke umulig at han tok på seg skjorta, og når han skulle knyte sløyfen fant han ut at kraven var for liten. You never know... Så ei dame i førtiårene på Oslo S i går iført den type slengbukser. Hun kombinerte dem med røde, glitrende Jeffrey Campbell Litas. *snio* Det synes skulle jeg virkelig likt å sett! Endret 15. oktober 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Herregud for en blogg. Gir jo et elendig inntrykk av Follestad og de ansatte. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Fikk hjelp av hun som skriver bloggen i dag faktisk. Hun var for så vidt hyggelig, men det var umulig å ikke stirre på den enorme nesen 2 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Loool, måtte inn på bloggen for å sjekke hvem du snakket om. Så det ganske kjapt :!: 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Brillefin nese. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jøss. Det har ikke slått dere at det vil være null problem for de ansatte å google "follestadsandvika" og finne disse postene her? Smakløst. 6 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Egentlig skal det litt til for at de finner frem hit med de søkeordene. Isåfall må de lete frem hit, og det gjør de ikke med mindre de vet at det står om dem her. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pernille M Skrevet 15. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. oktober 2011 For å unngå misforståelser, det gjør meg ingenting at dere kommenterer antrekkene, det jeg reagerer på er at dere latterliggjør bloggeierens ansiktstrekk. Sånne ting skriver man rett og slett ikke på et offentlig forum. 21 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 For å unngå misforståelser, det gjør meg ingenting at dere kommenterer antrekkene, det jeg reagerer på er at dere latterliggjør bloggeierens ansiktstrekk. Sånne ting skriver man rett og slett ikke på et offentlig forum. Selv reagerte jeg på de noe kjipe antrekkene som postes der, for eksempel han som bar dressen sin på en utrolig sjuskete måte. Hvordan de som blogger ser ut bryr jeg meg mindre om. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 For å unngå misforståelser, det gjør meg ingenting at dere kommenterer antrekkene, det jeg reagerer på er at dere latterliggjør bloggeierens ansiktstrekk. Sånne ting skriver man rett og slett ikke på et offentlig forum. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er det bare meg, som mistenker bloggeieren for å hete Pernille? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Helt ok å kritisere dressen, skjørtet eller sokkene på folk. Nesen derimot... Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er det bare meg, som mistenker bloggeieren for å hete Pernille? Skal ikke mer til enn et klikk innom introduksjonsposten for å avkrefte den teorien. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er det bare meg, som mistenker bloggeieren for å hete Pernille? Skal ikke mer til enn et klikk innom introduksjonsposten for å avkrefte den teorien. For å være ærlig, giddet jeg ikke se mer på den bloggen, enn nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Det verste med den bloggen, er fotokunnskapene! Endret 16. oktober 2011 av Yavel 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Når vi først skal klage på alt og alle, fotokunnskapene! : ) 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Mariusgenser er visst det store på fakultetet mitt på Blindern. Når jentene i tillegg buster til håret eller setter det i en topp (tror det er en statement om at de skal være komfortable og ikke bry seg om utseende), ser det ut som de kommer rett fra fjøset. Bildet er fra en random blogg. Marius-genser syns eg sjølv er utruleg fint, faktisk. Men den type frisyre er eg ikkje heilt for. edit: ein skal ikkje quote store bilder, sorry. Endret 16. oktober 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå