hugRmunR Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 10,- på at han var ironisk. Tror nok heller det var sarkastisk =P 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har lagt mitt hat på folk som absolutt skal bruke caps i alle sammenhenger, det være seg om de går med hettegenser, quiltedjakke eller peacoat... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 AKA BI-drakta? Jeg ser ut som jeg er 12 med caps, så det funker ikke på meg. 2 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Oh yes..begynner å bli smått irriterende å se det hver dag, faktisk.. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har de øra inni capsen også eller? For det ser så latterlig dumt ut, da har man kjøpt for stor caps. 1 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Overflod av yankeescaps på jussen i bergen. Heslig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har vurdert å lese lagets hjemmeside en gang i uken, plukke opp noen høydepunkt, og slå av en prat med alle andre ihuga yankees-fan jeg treffer på om denne ukens match/intriger/whatever. Avsluttes med "Ånei, så du ER ikke fan??", knabbe capsen, og gå. 7 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Har vurdert å lese lagets hjemmeside en gang i uken, plukke opp noen høydepunkt, og slå av en prat med alle andre ihuga yankees-fan jeg treffer på om denne ukens match/intriger/whatever. Avsluttes med "Ånei, så du ER ikke fan??", knabbe capsen, og gå. Vurderer å gjøre den samme greia med emojenter iført Batman-skjorter. "Jaså, du leser Batman? Hva synes du om Knightfall-storyen og Jean-Paul Valley som Batman?" Avsluttes med "Åja, du har bare sett Dark Knight og synes Heath Ledger var pen iført sminke?", rive opp skjorta og gå. 7 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Y SO SERIOUS!?!? Uniformen på jussen er forøvrig: Seilejakke, lyse jeans eller chinos (med oppbrett), converse el., kvit v-hals tskjorte, tjukk cardigan og denne capsen. Treningsbag er viktig, det viser at du har ein aktiv livsstil. Fullfør med lett brunfarge, høge kinnbein og eit litt sleskete glis, så glir du rett inn! 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Synes du overdriver litt her nå, hvem i all verden henger du med? Chuck Finley: Det er forskjell på å gå med supporteffekter for et lag, og en t-skjorte fra en tegneserie/filmfranchise. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Synes du overdriver litt her nå, hvem i all verden henger du med? Hehe, ta turen opp dit rundt lunsj så kan du sjå sjølv! Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Chuck Finley: Det er forskjell på å gå med supporteffekter for et lag, og en t-skjorte fra en tegneserie/filmfranchise. Ser ikke den helt store forskjellen. Synes det er rimelig utrolig at det går an å irritere seg så mye over at folk går med caps. Hva så om de ikke heier på laget. Må du være seiler for å gå med seilersko? Basketballspiller for å bruke converse? Være i marinen for å bruke losjakke? 1 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jakker, sko og capsar er alle klesplagg. Forskjellen ligg i at alle skal ha samme plagget, i dette tilfelle marineblå NY-caps. Den er eit moteaccessoir meir enn eit plagg, og vert difor meir synleg. Ditto meir irriterande. Dårleg forklart, men likevel mi meining. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hehe, ta turen opp dit rundt lunsj så kan du sjå sjølv! Sjelden jeg lunsjer der i lunsjtiden, må jeg innrømme. Skal holde utkikk på seminargrupper til uken, Ser ikke den helt store forskjellen. Synes det er rimelig utrolig at det går an å irritere seg så mye over at folk går med caps. Hva så om de ikke heier på laget. Må du være seiler for å gå med seilersko? Basketballspiller for å bruke converse? Være i marinen for å bruke losjakke? Synes du det er veldig gøy å leke dum? For tro meg, dette er ingen imponerende bruk av Reductio ad absurdum. Kan ikke si det hverken tilfører diskusjonen noe positivt, eller får deg til å fremstå som spesielt oppegående. Det er nemlig ikke noe problem for noen som helst å se at det er en forskjell på å gå med et supporterplagg og å gå med noe som ikke er et supporterplagg... In other news: Har bestemt meg for å begynne å gå med Liverpool-trøye hver dag selv om jg ikke har noe som hels forhold til laget, ikke kan noe om dem, og aldri har sett en kamp. For det er jo helt normalt å gjøre det etter at man er ferdig på barneskolen. (Hint: not.) 1 Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Herre fred så sære mennesker som vanker i dette forumet. For meg er det et problem å forstå at enkelte kan irritere seg over at folk går i NY Yankees caps. Jeg kan til dels forstå irritasjonsmomentet ved at alle går med det samme. Det er kan tross alt bli kjedelig. Det å derimot rive seg i håret fordi enkelte går med supporterutstyr til et lag dem ikke heier på finner jeg SVÆRT merkelig. Det burde da være rævnende likegyldig for deg om de heier på laget eller ikke? Du er heller ikke særlig imponerende i din bruk av hersketeknikk. Visste at dette ville kunne skape harme i en ellers bitter gutteklubben grei. Herlighet så lite festlig det er å komme med meninger i denne tråden når man ikke er enig med røkla. 9 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor mange datanerder river seg i håret over hvor dårlig macer er og hvor bra linux/ubuntu eller whatever er, men jeg går likevel ikke til underforumet deres og klager over meningene deres. Endret 14. oktober 2011 av Von-Matterhorn 4 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hver gang noen skriver "i mot røkla her inne " eller " i mot de faste brukerne her inne " bla bla bla - Så blir det gitt ut tusener av plusser. Men jeg ser ingen røkla her inne, de som poster mest på denne delen av forumet har ikke kommentert det - så det så. Selv syns jeg alt av supporterutstyr ser stygt ut alle andre dager enn kampdag - enten om man er supporter eller bare later som. 3 Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor mange datanerder river seg i håret over hvor dårlig macer er og hvor bra linux/ubuntu eller whatever er, men jeg går likevel ikke til underforumet deres og klager over meningene deres. Først og fremst vil jeg si at jeg ikke er datanerd. Jeg har heller ingen slik caps om noen skulle tro det. Det jeg reagerte på er denne irritasjonen over at folk bruker en caps fra et lag dem ikke heier på. Vi snakker om baseball. Det er en nærmest ikke-eksisterende sport i Norge. Mange som sikkert ikke vet hva NY står for engang. Noen tror kanskje det er et merke som lacoste, RL, osv. Jeg har heller ikke klaget på noens meninger. Hvis du ikke liker capsen er det helt i orden, men hvis det er på grunn av at personen sannsynligvis ikke heier på laget forstår jeg det ikke. Jeg henger ikke her til vanlig AnewZ, så det er godt mulig røkla ikke har svart. Oppfatningen er likevel at det er et broderskap her som støtter hverandre i tykt og tynt uansett hvilket tema man diskuterer. 5 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Først og fremst vil jeg si at jeg ikke er datanerd. Jeg har heller ingen slik caps om noen skulle tro det. Det jeg reagerte på er denne irritasjonen over at folk bruker en caps fra et lag dem ikke heier på. Vi snakker om baseball. Det er en nærmest ikke-eksisterende sport i Norge. Mange som sikkert ikke vet hva NY står for engang. Noen tror kanskje det er et merke som lacoste, RL, osv. Jeg har heller ikke klaget på noens meninger. Hvis du ikke liker capsen er det helt i orden, men hvis det er på grunn av at personen sannsynligvis ikke heier på laget forstår jeg det ikke. Jeg henger ikke her til vanlig AnewZ, så det er godt mulig røkla ikke har svart. Oppfatningen er likevel at det er et broderskap her som støtter hverandre i tykt og tynt uansett hvilket tema man diskuterer. Ja, baseball er en liten sport i Norge, men det gjør jo ikke noe for prinsippet? Hva syns du om at folk som ikke bryr seg om fotball går rundt med liverpool-trøye da? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Å reke rundt med supportereffekter for lag man sannsynligvis ikke engang vet eksisterer er vel omtrent like teit som å ordne kanji-tatovering fordi det ser fint ut. Så forøvrig engang en Yankees-spiller med "møllkuler" tatovert på leggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå