Need44speed Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 en fange på lager-rommet til IKEA ? 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 HAHAHAAHHAHHAHAHAHAHHHA funni Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 ^ Ekstremt mange jenter som går presist sånn her: med den hvite kanten stikkene ut sånn der også ja... Om ho ser slik ut så. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har endel fint fra Lacoste jeg også, men tenkte mer i lys av terrorsaken. Men har ikke brukt de klærne siden da. Har kastet alle mine Lacoste klær. Syns det er helt forferdelig når jeg ser andre i det. Tenk at de støtter ABB!!! Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Støtter ABB? Det er virkelig noe av det dummeste jeg har lest. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 10,- på at han var ironisk. 9 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vi må ikke slutte å gå med Lacoste, da vinner terroristen! - Tore Sagen 8 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Var fant disse jeansene i en RL reklame i Esquire. Baggy og stygge. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det der må seriøst være en spøk. 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Denne "sjarmøren" har visst blitt sammen med en bekjent, i følge Facebook. Vakker stil! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, hvem kan vel motstå en kar som kler seg så elegant. 1 Lenke til kommentar
Vet Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Denne "sjarmøren" har visst blitt sammen med en bekjent, i følge Facebook. Vakker stil! Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Blazer med jeans er noe jeg ikke har sansen for, eller, i grunn alt med blazere som ikke er skjorte og dressbukse er minus i boken min. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Blazer skal strengt tatt ikke brukes med dressbukse. Det er det vi har dressjakker til. 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Blazer skal strengt tatt ikke brukes med dressbukse. Det er det vi har dressjakker til. Blazer er etter min mening et penantrekk. Dongeribukser er ikke det. Det er arbeidstøy, samme hva motenisser måtte fortelle deg. Man skal ikke kombinere arbeidsklær med penklær. Det ser tafatt ut. Jeg vet der er kjempevanlig, og de fleste syns det er akseptabelt. Men det hjelper ikke når jeg ikke finner det akseptabelt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hva er det egentlig du svarer på? Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Blazer med jeans er noe jeg ikke har sansen for, eller, i grunn alt med blazere som ikke er skjorte og dressbukse er minus i boken min. Dummeste jeg har hørt. Blazer brukes tradisjonelt sett med chinos og ikke dressbukse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå