Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk! Dette er bare min mening, sikter ikke til noen.

Liker ikke sånne som går med bukser som er 5 ganger større enn dem selv og så liker jeg ikkje slike som går med joggebukser. (Joggebukser er greit å gå på trening og når du bare sitter hjemme og slapper av)

Haah :p Da liker du ikke meg gitt! :p Jeg går med joggebukse 24/7 og gensere i XL og L :p

Jg liker vertfall ikke stilen din :p

Lenke til kommentar

Personlig går jeg i alt fra "buisniss"-stil, til helt vanlig jeans og tskjorte/genser eller bare i en joggebukse og noe random på overkroppen.

Jeg er helt med på å ikke like å se enkelte plagg ute på gaten, men å gå så langt som å si at "det hører ikke hjemme(ute)" eller så respektløst som å late som personen er helt dum og har tatt feil vei et sted med kommentarer som "skjønner ikke hva som er galt med joggebukser!?", ja det har man ingen respekt for. Helt utrolig.

Folk må da få lov til å gå med det det de vil. Selvfølgelig skal andre få ytre sine meninger, men da skal det gjøres på en skikkelig måte, og ikke late som det er du og dine som bestemmer hva som er "tøft".

Endret av Expired product
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som er så galt med joggebukser?

Skjønner du virkelig ikke hva som er så galt med joggebukser offentlig?

Nope?

Ok positive sider... Det er digg å gå i, lett å få av seg, det ser ikke homo ut og man kan bevege seg fritt....

Negative? Slaskete? Jøss, må si du klarte å overtale meg der gitt...

Det ser sinnsykt stykt ut også!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...