NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Skjønner ikke hva som er så galt med joggebukser? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Husk! Dette er bare min mening, sikter ikke til noen. Liker ikke sånne som går med bukser som er 5 ganger større enn dem selv og så liker jeg ikkje slike som går med joggebukser. (Joggebukser er greit å gå på trening og når du bare sitter hjemme og slapper av) Haah Da liker du ikke meg gitt! Jeg går med joggebukse 24/7 og gensere i XL og L Jg liker vertfall ikke stilen din Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Skjønner ikke hva som er så galt med joggebukser? Skjønner du virkelig ikke hva som er så galt med joggebukser offentlig? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 joggebukse. Jogge bukse En bukse man skal jogge med, ikke gå med offentlig. Joggebukser er stygge. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Det går da ikke an å jogge med en joggebukse? Totalt verdiløs spør du meg. Endret 27. november 2008 av Gynekologen Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Joggebukse er bra til en ting: Slappe av hjemme! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Det går da ikke an å jogge med en joggebukse? Totalt verdiløs spør du meg. Enig. Jeg bruker joggebuksene mine som kosebukser. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Som nevnt, joggebukse brukes hjemme punktum Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Skjønner egentlig ikke hva enkelte har i mot Hip-hop stile, altså for store klær? Synes stilen ser ganske grei ut Jeg hater "Mainstream".. slike klær de uten stil går med. Altså helt normalt... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Som nevnt, joggebukse brukes hjemme punktum E9. Bruker det hjemme hele tida, men når jeg er ute i offentlighet har prøver jeg alltid å se ganske ordentlig ut. Blir så kvalm av å se ungdom som kler seg så slaskete. Jeg kjører en veldig stram og som kompisen min sa: "business-man"-aktig stil. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Bra vi er enige. Det verste med slaskestilen er de som bare desperat prøver å uttrykke at de gir faen i hva de har på seg Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Skjønner egentlig ikke hva enkelte har i mot Hip-hop stile, altså for store klær? Synes stilen ser ganske grei ut Jeg hater "Mainstream".. slike klær de uten stil går med. Altså helt normalt... JEg foretrekker heller helt normalt, enn altfor store klær! Selv går jeg bare i Tighte bukser Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Personlig går jeg i alt fra "buisniss"-stil, til helt vanlig jeans og tskjorte/genser eller bare i en joggebukse og noe random på overkroppen. Jeg er helt med på å ikke like å se enkelte plagg ute på gaten, men å gå så langt som å si at "det hører ikke hjemme(ute)" eller så respektløst som å late som personen er helt dum og har tatt feil vei et sted med kommentarer som "skjønner ikke hva som er galt med joggebukser!?", ja det har man ingen respekt for. Helt utrolig. Folk må da få lov til å gå med det det de vil. Selvfølgelig skal andre få ytre sine meninger, men da skal det gjøres på en skikkelig måte, og ikke late som det er du og dine som bestemmer hva som er "tøft". Endret 27. november 2008 av Expired product Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Skjønner ikke hva som er så galt med joggebukser? Skjønner du virkelig ikke hva som er så galt med joggebukser offentlig? Nope? Ok positive sider... Det er digg å gå i, lett å få av seg, det ser ikke homo ut og man kan bevege seg fritt.... Negative? Slaskete? Jøss, må si du klarte å overtale meg der gitt... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Greit. Hvis du går med joggebukser offentlig så ser du ut som en jævla tulling som aldri, ALDRI vil finne på å få seg en jobb. Du framstår som en slækk faen med en "gi-faen" holdning som er til å spy av. Folk som går med joggebukser offentlig er EKLE mennesker! Endret 28. november 2008 av Skagen OT. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Skjønner ikke hva som er så galt med joggebukser? Skjønner du virkelig ikke hva som er så galt med joggebukser offentlig? Nope? Ok positive sider... Det er digg å gå i, lett å få av seg, det ser ikke homo ut og man kan bevege seg fritt.... Negative? Slaskete? Jøss, må si du klarte å overtale meg der gitt... Det ser sinnsykt stykt ut også!! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Det er jo smakssak da... Jeg syns f.eks jenter i joggebukse er sexy.. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Ja, enig her altså! Alle som går med joggbukser er dridstygge, burde blit sendt til omskolering i en leir. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Folk som bruker pysjamas og Tighte bukser, ush. men det er MIN MENING. Endret 27. november 2008 av laffe Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt #1 og #2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå