Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke hva som gjør vondest, antrekket eller photoshop jobben

Eller heile fyren. Kvifor må han gå på same skule som meg?! D:

edit: han går forresten kledd i ein dårleg dress, t-skjorte og spisse "finsko" dagleg på skulen.

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

du må forstå at enkelte her i verden skal bli businessmenn og skal man jobbe med tall må man ha en kjip dress, tro meg! har tatt mangt et morgenfly rundt i europa og det er mange som ser ut som om de har kristen gislefoss som sitt forbilde når det gjelder dress, og spesielt passform

Lenke til kommentar

vet ikke hva som gjør vondest, antrekket eller photoshop jobben

Eller heile fyren. Kvifor må han gå på same skule som meg?! D:

edit: han går forresten kledd i ein dårleg dress, t-skjorte og spisse "finsko" dagleg på skulen.

" This picture is just a joke, btw. Some of you guys are too serious.. "

Lenke til kommentar

This. fucking. guy.

252873_1382770587026_1764836064_633677_754383_n.jpg

Jeg kjører forbi en klesbutikk i Oslo som har 6-7 utstillingsdokker som er sådan kledd. Sko som mest ligner på plast, baggy dresser og alle mulige harry skjorter med kragen utenpå dressjakken. Det kan i det hele tatt minne om kostymene som ble anvendt av karakteren Tony Montana i filmen "Scarface".

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Hahaha, jeg elsker denne tråden! Jeg stikker innom her ofte _kun_ for å lese denne tråden.

Bare for å ikke gå helt OT, jeg liker ikke helt hipstere som tar den helt ut, føler den er litt gårsdagens mote. Ellers liker jeg ikke tøffinger som eier gaten og som går i slitte, posete, detaljrike jeans og en eller annen slitt hoodie. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...