weebl Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 vet ikke hva som gjør vondest, antrekket eller photoshop jobben 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jupp jupp, var selv på ett 80-tallsparty til helgen. Hadde på meg ett genser som hadde fargen turkis, tror ikke det er så vanlig å gå med slikt lenger. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) vet ikke hva som gjør vondest, antrekket eller photoshop jobben Eller heile fyren. Kvifor må han gå på same skule som meg?! D: edit: han går forresten kledd i ein dårleg dress, t-skjorte og spisse "finsko" dagleg på skulen. Endret 4. september 2011 av Alliha Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 du må forstå at enkelte her i verden skal bli businessmenn og skal man jobbe med tall må man ha en kjip dress, tro meg! har tatt mangt et morgenfly rundt i europa og det er mange som ser ut som om de har kristen gislefoss som sitt forbilde når det gjelder dress, og spesielt passform Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ed Hardy er noe av det verste jeg ser! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 vet ikke hva som gjør vondest, antrekket eller photoshop jobben Eller heile fyren. Kvifor må han gå på same skule som meg?! D: edit: han går forresten kledd i ein dårleg dress, t-skjorte og spisse "finsko" dagleg på skulen. " This picture is just a joke, btw. Some of you guys are too serious.. " Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) fyren går fortsatt kledd slik. ikkje bare på biletet. Endret 4. september 2011 av Alliha Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hehe, I know I know Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) This. fucking. guy. Jeg kjører forbi en klesbutikk i Oslo som har 6-7 utstillingsdokker som er sådan kledd. Sko som mest ligner på plast, baggy dresser og alle mulige harry skjorter med kragen utenpå dressjakken. Det kan i det hele tatt minne om kostymene som ble anvendt av karakteren Tony Montana i filmen "Scarface". Endret 5. september 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bertoni eller Moods of Norway. Vedder en hundrings. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Nei, klesbutikken ser ikke ut til å være annet enn en random lokalforretning med ukjente klesmerker. Dog er det godt mulig at de har Bertoni og/eller Moods of Norway i sitt sortiment. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hahaha, jeg elsker denne tråden! Jeg stikker innom her ofte _kun_ for å lese denne tråden. Bare for å ikke gå helt OT, jeg liker ikke helt hipstere som tar den helt ut, føler den er litt gårsdagens mote. Ellers liker jeg ikke tøffinger som eier gaten og som går i slitte, posete, detaljrike jeans og en eller annen slitt hoodie. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Wat? Eg syns faktisk dei er litt stilege eg... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Ekte D&G-sko som ser falske ut. Endret 8. september 2011 av quangsta Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Evt. falske D&G-sko som ser falske ut. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Det verste er enkelte av jentene på jussen som suser rundt på Nova med åpenbart falske LV-vesker. Selv det utrente øyet kan se at disse er falske på lang avstand. Endret 9. september 2011 av SLIguy 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 det meste av klær, uansett prisklasse som har en stor jævla logo på det tar seg dårlig ut IMO, jeg har i alle fall ikke noe behov for å reklamere for at jeg har en bag til godt over tusenlappen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå