Keiseren av Grønland Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Gutter som "kan" kle seg! Får ofte mange ligg av billige bunnpris damer... Jeg vet... dessverre så vet jeg. Er det noen jenter her inne som kan forklare valgene deres? Hvorfor puler dere disse vandrende brunostskulpturene? 5 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Hey, ikke tro at alle jenter liker slike menn! Endret 16. august 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
fluff Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Langt ifra alle jenter som liker sånne menn. Jeg en rocketynn jævel med heroincomplexion, og jeg har stort sett ikke problemer med å få med meg ganske pene (Om jeg får si det selv) jenter hjem. Spørs jo helt på hva slags jenter du VIL ha. Er du en solariumgutt uten mye i knollen får du antageligvis mest solariumjenter som heller ikke har særlig mye i knollen. Det er dermed ikke sagt at jeg bare får med meg anorektiske jenter med heroincomplexion. Don't get me wrong. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Skjønner meg ikke på folk som alltid går med lue, nesten litt provoserende. 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Minner meg om rektoren på barneskolen jeg gikk på. Gikk hele tiden med en mosegrønn lue, uansett om det var 25 grader ute eller -20. Idiot var han også, men mistenker han har kokt en del hjerneceller med lua si på i varmen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) stek skjorte da Endret 19. august 2011 av -drugiS- 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Skjønner meg ikke på folk som alltid går med lue, nesten litt provoserende. Endret 19. august 2011 av Coa 2 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Sidecut, fy faen så stygt. Hvem fant på at det skulle være kult? : s 7 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Stygt Bilde Endret 19. august 2011 av Overdox Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Var det nødvendig å quote et så stort bilde? Lord... 2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Sidecut, fy faen så stygt. Hvem fant på at det skulle være kult? : s Hipstere, sånne som meg. Jeg liker det på gutter og jenter, gitt at de er hasjrøykende Yeasayer-fans. 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Stygt på jenter. Jeg har i hvert fall aldri sett det funke. Tviler på at jeg noen gang kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hver gang jeg ser ei jente med sidecut ser jeg for meg at hun har en slags hudsykdom... 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Husker før, når folk kalte det for undercut. Hmm hmm. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Den siste der er vel antageligvis noe de fleste ville definert som "god stil". Jeg må ærlig innrømme at han ser ut som en fjott. Det skal litt til å kle seg så broddløst og blottet for all attitude. 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Den SCen er så tight i skuldrene og kort på armene at jeg får litt vondt. Skjerfet passer heller ikke inn. Buksen er kanskje litt for tight i leggen, men skoene er rimelig pene. Hadde han skaffet seg nn størrelse større i jakken, hvit skjorte, fjernet skjerfet og tatt skjegget hadde antrekket sett rimelig bra ut mener nå jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Han der gjør jo ikke annet enn å mase om at "skjerf er veldig riktig i år". Så tror det skal mye til før han fjerner det. 1 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Så en kar i dress og sandaler på fredag. Hadde sokker i sandalene og. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå