Jonas. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Mener han byttet navn til et eller annet med "Sir". Dog, av en eller annen grunn tviler jeg på at han er slått til ridder. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Woah lord, er det tilfeldigvis fra Tb.no? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er det tilfeldigvis på vei opp til 2. etasjen på en vgs på Østlandet der en egen linje har hele avdelingen trappen leder til? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Haha, han går på skolen min! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Sir.Jacobs var hans navn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hva er det med alle som går rundt med koss headsett rundt halsen hele tiden? 1 Lenke til kommentar
Porto Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tror de bruker det til å høre på musikk... 5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hva er det med alle som går rundt med koss headsett rundt halsen hele tiden? Image yo. Koss headset er jo dope som faen for alle schoolkidza som skal få rezpekt ved å blaste gangsta-nigga music all ovah tha place sånn at alle kan høre hvor pheete artister de hører på og dermed instant løpe bort til FB og legge de til som friends. 6 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hva er det med alle som går rundt med koss headsett rundt halsen hele tiden? Tror de bruker det til å høre på musikk... Hvor er det du har ørene dine, Porto? 1 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Koss er søpleheadphones, men er et kupp til den lave prisen. Livstidsgarantien gjør at de egner seg godt for kids som ødelegger dem ofte og ikke har råd til nye. Jeg brukte selv koss da jeg var mye yngre, og jeg klandrer ikke andre for at de gjør det idag, så lenge de er obs på at høyttalerne peker utover og at man dermed skal være litt forsiktig med volumet på offentlige plasser. Jeg tror ikke det å gå med koss rundt halsen er et fashion statement. 6 Lenke til kommentar
Porto Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hva er det med alle som går rundt med koss headsett rundt halsen hele tiden? Tror de bruker det til å høre på musikk... Hvor er det du har ørene dine, Porto? Var litt teit skrevet, men det jeg mente var at jeg skjønner hvorfor de har headsettet rundt halsen. Like så greit å ha det der når du ikke bruker den en liten stund. At det ser bra ut er noe helt annet. Blir jo nesten det samme som de som bruker ørepropper, og lar de henge i halsen på skjorta/t-skjorta når de ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tror de bruker det til å høre på musikk... Wrong answer mister. De bruker det så andre kan høre musikken deres.. 8 Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 http://us.skullcandy.com/shop/hesh-paul-frank.html De brukte jeg over en lengre periode i sjuende klasse. De var heldigvis også ganske lydisolerte, så alle rundt meg slapp å høre på puserocken de spydde ut. On topic: Alle gutteklærne til LMC (i alle fall i Alta-butikken). Lenke til kommentar
Armador Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Gutter som "kan" kle seg! Får ofte mange ligg av billige bunnpris damer... Lenke til kommentar
depeche Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 de får seg ihvertfall damer.. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Armador Skrevet 15. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. august 2011 de får seg ihvertfall damer.. Huff... Dårlige tider? 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå