AT1S Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Du synes surfershorts ser finere ut enn shorts som ser ut som om de passer? Lurer på hvem som er homo. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Nja, tja, hvordan skal jeg forklare? Ganske rocka, det må sies, men ikke i samme gate som goter eller emo engang (Og jeg ser mange gotere og emoer med shorts). Kanskje litt hipster, men ikke det heller. Mye smykker og ringer og slikt. Kanskje en krysning mellom en typisk Depp-stil og en typisk Jules Casablancas-stil. Noen opprevne ola-shorts kunne ved nærmere ettertanke kanskje funka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det her vil jeg se bilder av! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Han kompisen din virker som en skikkelig drittsekk spør du meg. Hvorfor det? Det blir jo slengt dritt her inne og, med akkurat samme tone og snakking om folk bare at her er det bak en dataskjerm og ikke i virkligheten *mine innlegg* ;D 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Handler om at han står og slenger drit i trynet på kidzen, det er ikke fett for noen. Selv ikke en steinbitt. 2 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Handler om at han står og slenger drit i trynet på kidzen, det er ikke fett for noen. Selv ikke en steinbitt. LOL vet. Var ikke noe gøy å se en steinbitt skuffet. Dette er et forum på internett. Det er en helt annen verden enn virkelighetene. Folk må ikke ta denne diskusjonen ut av forumet og inn i 3d-verden. Da blir det feil. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Og spesielt en tråd som denne. Selv om du ikke liker stilen til en fyr, så går du ikke bort og sier at selv Abba hadde forkastet den buksa. Men det har vel de fleste her inne sosiale antenner nok til å forstå. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Som min bestefar alltid sa: Det er greit å snakke dritt om folk så lenge det er bak ryggen deres. 4 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Enig. Og hvis det beste du har å kritisere hos en person, er klærne han har på seg, la det heller være. Og når du atpåtil kan finne på å skrike "Du har driti deg ut" til et annet menneske, så la heller være å leve. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Virker som en misunnelig hipster med lite penger. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Virker som en misunnelig hipster med lite penger. Jeg? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Sangen litt over her. Endret 6. august 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tipper bildet har hundre likes og kommentarer som: Soss <3, kjekken <3, fashionista! 3 Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Og ikke minst, "Kjører stil! liker'e<3!" Endret 10. august 2011 av SML 3 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvorfor går folk med capsen bak-frem nå for tiden? Jeg har sett mye av dette i sommer. Først tenkte jeg at disse muligens kunne være engasjerte tennisspillere og fans av Lleyton Hewitt, men så ble det for mange av dem til at det kunne være overveiende sannsynlig. 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ja, det er et rart og nytt fenomen. 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå