Homme Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Jeg bruker blazer til chinos, eneste jeg synes passer. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg vil ha en blazer e.l. som er fin, som kan brukes til mørke jeans og en allright bukse. Men som andre mener, jeg får det bare ikke til å passe sammen. Men en dag i fremtiden skal jeg motbevise dere alle! Jeg liker ikke UGGS. Endret 26. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Uggs ja.. For det første høres jo navnet ut som noe en huleboer kunne sagt, og de ser ikke akkurat bra ut. Til gjengjeld er det visstnok ganske gode å bruke, og er varme, og det er vel det viktigste for vintersko? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Alle stiler som er overdrevene synes jeg er fælt, og dette er folk under 16 veeldig flink til.. Kjøper seg en bokse som er x antall størrelser for stor, en caps som ikke stemmer overens, og tror dem er kult, går selv i hiphopklær, men det handler ikke om og ha boksa på knærne, osv. Blir kvalm.. Den er kul om den er gjennomført, det er også gother stilen!! NULL TULL!! Men noen ganger så overdriver folk, og får det bare til og se direkte grusomt ut, slik er det med alt.. Eksempel på gjennomført hiphop-stil? Kan ikke huske jeg har sett noen som ser bra ut med den. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jenter har så mange rare påfunn. Og UGGS er kanskje det verste eg har sett dei siste åra. Endret 26. november 2008 av Frigata Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Uggs ja.. For det første høres jo navnet ut som noe en huleboer kunne sagt, og de ser ikke akkurat bra ut. Til gjengjeld er det visstnok ganske gode å bruke, og er varme, og det er vel det viktigste for vintersko? No pain no gain! Neida, men jeg mener bestemt at man kan bevege seg komfortabelt i sivilisasjonen og fremdeles se bra ut. Det er ikke noe som heter bare praktisk, hvis man ikke skal på fjellet o.l. så klart. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 UGGS. Du kan like godt spare pengene og heller kjøpe deg en rimipose og stappe den full av bomull. Fungerer bedre. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Du kan jo bare si til jentene som bruker de at 2007 ringte og ville ha tilbake skoene Husk på at du må si det i en bitchy tone, med en passende håndbevegelse. Endret 26. november 2008 av thrice Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Du kan jo bare si til jentene som bruker de at 2007 ringte og ville ha tilbake skoene Husk på at du må si det i en bitchy tone, med en passende håndbevegelse. Hey!! U stole my joke! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Den "vitsen" er vel ganske vanlig i high school filmer, Lise. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Når gutter går med UGGS har det kanskje gått bit too far. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Øredobber like svære som et A5-ark. Verken de laget av perler, eller noen andre. Aaaalt for svære. Ser ikke noe bra ut, syntes jeg. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Den "vitsen" er vel ganske vanlig i high school filmer, Lise. Da-a.. vet jo at det ikke var JEG som fant den opp, men jeg sa den jo i den tråden her for et par sider tilbake.. u copycat Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Husk! Dette er bare min mening, sikter ikke til noen. Liker ikke sånne som går med bukser som er 5 ganger større enn dem selv og så liker jeg ikkje slike som går med joggebukser. (Joggebukser er greit å gå på trening og når du bare sitter hjemme og slapper av) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Den "vitsen" er vel ganske vanlig i high school filmer, Lise. Da-a.. vet jo at det ikke var JEG som fant den opp, men jeg sa den jo i den tråden her for et par sider tilbake.. u copycat Aha. Er ikke alltid like greit å vite hvordan ting blir sagt over nettet. Jeg beklager for at jeg tok vitsen "din" Lenke til kommentar
Eliese Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Øredobber like svære som et A5-ark. Verken de laget av perler, eller noen andre. Aaaalt for svære. Ser ikke noe bra ut, syntes jeg. Hihi, disse blir det flere av utover sesongen ;9 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Husk! Dette er bare min mening, sikter ikke til noen. Liker ikke sånne som går med bukser som er 5 ganger større enn dem selv og så liker jeg ikkje slike som går med joggebukser. (Joggebukser er greit å gå på trening og når du bare sitter hjemme og slapper av) Haah Da liker du ikke meg gitt! Jeg går med joggebukse 24/7 og gensere i XL og L Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Joggebukser, 20kvadmeters dobber, og fake-uggs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå