Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle stiler som er overdrevene synes jeg er fælt, og dette er folk under 16 veeldig flink til.. Kjøper seg en bokse som er x antall størrelser for stor, en caps som ikke stemmer overens, og tror dem er kult, går selv i hiphopklær, men det handler ikke om og ha boksa på knærne, osv. Blir kvalm.. Den er kul om den er gjennomført, det er også gother stilen!! NULL TULL!! Men noen ganger så overdriver folk, og får det bare til og se direkte grusomt ut, slik er det med alt..

Eksempel på gjennomført hiphop-stil? Kan ikke huske jeg har sett noen som ser bra ut med den. :hmm:

Lenke til kommentar
Uggs ja.. :p For det første høres jo navnet ut som noe en huleboer kunne sagt, og de ser ikke akkurat bra ut. Til gjengjeld er det visstnok ganske gode å bruke, og er varme, og det er vel det viktigste for vintersko?

No pain no gain! Neida, men jeg mener bestemt at man kan bevege seg komfortabelt i sivilisasjonen og fremdeles se bra ut. Det er ikke noe som heter bare praktisk, hvis man ikke skal på fjellet o.l. så klart.

Lenke til kommentar
Den "vitsen" er vel ganske vanlig i high school filmer, Lise.

Da-a.. vet jo at det ikke var JEG som fant den opp, men jeg sa den jo i den tråden her for et par sider tilbake.. u copycat :roll:

Aha. Er ikke alltid like greit å vite hvordan ting blir sagt over nettet. Jeg beklager for at jeg tok vitsen "din" ;)

Lenke til kommentar
Husk! Dette er bare min mening, sikter ikke til noen.

Liker ikke sånne som går med bukser som er 5 ganger større enn dem selv og så liker jeg ikkje slike som går med joggebukser. (Joggebukser er greit å gå på trening og når du bare sitter hjemme og slapper av)

Haah :p Da liker du ikke meg gitt! :p Jeg går med joggebukse 24/7 og gensere i XL og L :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...